نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فروش ستاره آبی‌ها به دلیل مشکل مالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینتری‌ها با وجود شرایط خوب در جدول سری آ ایتالیا، در باشگاه از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند و شاید ستاره‌های‌شان را بفروشند.

خبرورزشی - اینترمیلان باوجود حضور در صدر جدول سری‌آ و به رخ کشیدن نشانه‌های زیادی از پیشرفت تحت مدیریت آنتونیو کونته اما با مشکلات زیادی از جمله بحران مالی مواجه است. بحرانی که احتمال دارد دوباره اینتر را مجبور به حراج گذاشتن ستاره‌های خود کند. این اتفاق ممکن است در تابستان امسال رخ دهد و باشگاه برخی از بازیکنان خود را بفروشد.

صدرنشین لیگ به دلیل اثرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد باشگاه به احتمال فراوان تعدادی از ستاره‌های خود ازجمله روملو لوکاکو، لائوتارو مارتینس و اشرف حکیمی را به سمت در خروج برای ثبات در تراز مالی‌اش هدایت کند. یکی از این بازیکنان که بحث فروشش جدی‌تر از سایرین مطرح شده، اشرف حکیمی است. اینترمیلان ممکن است مجبور شود پیشنهاد آرسنال برای حکیمی را بپذیرد تا بتواند از پولش برای پرداخت بدهی‌های خود استفاده کند.

با این حال آنها بیش از ۵۰ میلیون یورو رقم پیشنهادی آرسنال برای مدافع خود مطالبه می‌کنند. با توجه به اینکه ۴۰ میلیون یورو برای قرارداد حکیمی پول هزینه کردند، انتظار دارند به نسبت پارسال سود بیشتری نصیب‌شان شود؛ حداقل بیش از ۱۰ میلیون یورو!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی