نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال/ تمام حقایق را در کتابم چاپ می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با یک اظهار نظر عجیب دیگر دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

خبرورزشی - احمد سعادتمند که در سال گذشته همواره یکی از چهره‌های قابل توجه و خبرساز پیرامون باشگاه استقلال بوده سال جدید را هم را با پاسخ به یک خبر، پرسروصدا آغاز کرد.

ماجرا از این قرار است که روز گذشته مشخص شد، سعادتمند هنگام حضور روی صندلی مدیرعاملی استقلال از شخصی به نام احمدی ۵۸۰ هزار درهم امارات قرض گرفته و نکته جالب این است که در یکی از مواد قرارداد آمده که باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی موفق به بازپرداخت پول نشود، باید بابت هر روز دیرکرد هزار درهم به شخص قرض دهنده جریمه پرداخت کند.

اکنون نزدیک به حدود یک سال از موعد چک گذشته و طلب ۵۸۰ هزار درهمی به دلیل دیرکرد به ۸۸۸ هزار درهم تبدیل شده است و امضا کنندگان چک هم معتقدند این پول برای باشگاه خرج شده و آن ها تمکن مالی بازپرداخت آن را ندارند و پای استقلال در این پرونده به میان آمده است.

گرفتاری مالی جدید برای استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به دلیل پرونده شکایت وینفرد شفر همانند نقل و انتقالات تابستانی با محرومیت رو به رو بود، موجب شد تا طرفداران این تیم مجددا سعادتمند را عامل اصلی ایجاد حواشی بدانند و در فضای مجازی علیه او موضع بگیرند.

سعادتمند هم که پس از مناظره تلویزیونی با اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره استقلال گفتگویی با رسانه‌ها نداشته و اغلب از طریق صفحه اینستاگرامش موضوعاتی را بیان می‌کند امروز هم در اقدامی مشابه به حاشیه جدید پاسخ داد. او اعلام کرد به دلیل حضور تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا سکوت کرده و قرار است امروز در این باره صحبت کند.

پاسخ سعادتمند به حاشیه جدید جایی قابل توجه می‌شود که او اعلام کرد با توجه به اینکه خیلی از حقایق را بازگو نکرده است قرار است بعد از پایان مسابقات لیگ برتر تمام آنچه باید بیان می‌شده را به عنوان یک کتاب به چاپ برساند. اتفاقات دوران حضور سعادتمند در استقلال فراوان بوده که مهمترین آن پایان همکاری با فرهاد مجیدی به دلیل احتمال بازگشت آندره آ استراماچونی بوده و همچنین روند مذاکره با این سرمربی ایتالیایی هم موضوعی بوده که هیچ زمان به صورت دقیق مشخص نشد.

عکس| ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال/ تمام حقایق را در کتابم چاپ می‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توفان DK ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    بفرما پاسخ پرسش چرا تو سرتان می زنید تا در این باشگاه های بزرگ پست و مقامی بگیرید هر چند هیچ نمی دانید؟ یکی از سودهای نام درکن جانبی کسی که تا دیروز حتا نامه سرگشاده اش در یک نشریه زرد هم جایی نداشت، کسی که حتا حساب دفتری اش را انگشت می زند و کسی که وقتی از در حانه اش بیرون میامد حتا همسایه اش با او خوش وبش نمی کرد مگر ان که در اسانسور با او گیر بیفته جالا می خواهد بابت دو سال حکم رانی و کاغذ امضا کردن کناب بیرون بده . کتابی که بی شک از هر نظر از بی ارزش ترین نوشته هاست اما هم خودش و هم ناشرش باور دارند که پرفروش هم خواهد شد چون خیلی از ابی ها ان را به هر قیمتی خواهند خرید تا توطئه های بابا مسعود را به صورت مستند بیابند. بکذریم بعدش هم دیگران می خواهند پاسخ دهند و واویلا چه نون و آب و تو چشم امدنی بشه برای دور از چشم مانده ها! احتمالن حتا کتاب های بعدی هم تور اهه . چه کند این صندلی مدیریت و بازی های پوچ مدعیان!
  • فقط فرهاد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    شما و سکوت همه داستان فینال جام حذفی یادمون هست شما عقده دیده شدن دارید حقت بود اون وویس که پخش شد شما تو هر روز ریاست توی باشگاه نزدیک ده دروغ میگفتی جام حذفی و نیمه نهایی استقلالی رو از استقلال گرفتی آقای دروغگو حالا میخوای کتاب بنویسی قطعا کتابت تو حدول فروش وارد نمیشه چون هیشکی نمیخردش مگه اینکه دوباره با این تاب هم حاشیه درست کنی.
  • آبدارچی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    این بابا کلا پنج شش ماه بیشتر مدیرعامل استقلال نبوده اما خسارتی که به استقلال زده طی همون شش ماه گرفتن سه جام از استقلال و افزایش بی رویه قراردادهای برخی بازیکنان و فراری دادن علی کریمی و روزبه چشمی و گُل کاریهای بوده که داره یکی یکی صداش در میاد اما ماشالله در مصاحبه و پست گذاشتن و شعر و کتاب !! نوشتن داره دست گابریل گارسیا مارکز هم از پشت می بنده واقعا فقط یه مدیر وزارتی میتونه اینطور رفتار چندش آوری داشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی