نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
۰ |
۱
واکنش خلیل‌زاده به بدهی ۸۸۸ هزار درهمی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره بدهی ۸۸۸ هزار درهمی به یک شخص که از زمان مدیریت سعادتمند مانده ارائه کرد.

خبرورزشی - یکی از اخبار روز و سوژه های داغ مربوط به استقلال ماجرای بدهی ۸۸۸ هزار درهمی به یکی از دوستان احمد سعادتمند است. سعادتمند در دوران حضور روی صندلی مدیرعاملی استقلال از یکی از دوستانش مبلغ ۵۸۰ هزار درهم امارات قرض گرفته و در یکی از مفاد قرارداد آمده که باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی موفق به بازپرداخت پول نشود، باید بابت هر روز دیرکرد هزار درهم به شخص قرض دهنده جریمه پرداخت کند.

حالا نزدیک به حدود یک سال از موعد چک گذشته و طلب ۵۸۰ هزار درهمی به دلیل دیرکرد به ۸۸۸ هزار درهم تبدیل شده است و امضا کنندگان چک هم معتقدند این پول برای باشگاه خرج شده و آنها تمکن مالی بازپرداخت آن را ندارند و پای استقلال در این پرونده به میان آمده است.

اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال امروز در واکنش به این موضوع بیان کرد: «ظاهرا یک چک را بابت دریافتی باشگاه داده اند. قبلا آقای سعادتمند هم این مساله را به گفته بود. باید ببینیم این پول در کدام بخش خرج شده است. طبق گفته آقای سعادتمند آن زمان برای بخشی از طلب دیاباته خرج شده است. مساله مهم اما قرارداد مابین باشگاه و پرداخت کننده پول وجود دارد. در این قرارداد مبلغ تاخیر دیده شده است. ما به این قرارداد در دادگاه اعتراض کردیم و پیگیر هستیم.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیات مدیره هم این قرارداد را امضا کرده اند، گفت: «این قرارداد با نظر هیات مدیره نبوده است و هیات مدیره بی خبر بوده. مدیرعامل وقت آقای سعادتمند این قرارداد را امضا کرده است.»

خلیل زاده در پایان افزود: «من تاکید می کنم که فقط مدیرعامل وقت این قراردادرا امضا کرده است. با این حال بخش حقوقی باشگاه اعتراض کرده و انشاالله در دادگاه همه چیز مشخص می شود.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی