نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
واکنش به اظهارات یک استقلالی؛ کسی از اسم استقلال نمی‌ترسد/ با اسم نمی‌توان قهرمان آسیا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های آسیایی از اسم هیچ تیمی نمی‌ترسند از استقلال و پرسپولیس گرفته تا الهلال و قدرت‌های شرق آسیا.

خبرورزشی - سیروس دین‌محمدی که از چهره های موجه فوتبال ایران محسوب می‌شود و سابقه گلزنی در فینال آسیا را هم برای استقلال دارد، می گوید در آسیا از اسم استقلال می ترسند! با احترام به دیدگاه آقا سیروس باید گفت خیلی وقت است که در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند و به نظر می‌رسد دوره این حرف‌ها هم سال‌هاست که تمام شده است.

همین استقلال ۳۰ سال پیش قهرمان آسیا شده و در ۱۰ سال گذشته هم فقط یک بار به جمع ۴ تیم برتر رسیده که البته آنجا هم از رسیدن به فینال بازمانده است.

بقیه نمایندگان ایران مثل پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن هم نهایتاً نایب قهرمان آسیا شدند آن هم در حالی که در سال‌های گذشته تیم‌هایی چون العین امارات، الهلال، اولسان هیوندای، کاشیما قهرمان آسیا شدند. 

حتی آمار فینالیست شدن تیم‌های ایرانی اصلا بالا نیست.

دین محمدی حتما بهتر از ما می داند که اگر قرار بود در آسیا از اسم استقلال بترسند، این تیم هر سال حداقل باید به جمع چهار تیم راه می یافت اما در آخرین دوره پاختاکور ازبکستان به راحتی استقلالی که نتوانسته بود  از بازیکنان جدید خود استفاده کند را شکست داد و حذف کرد.

اگر استقلالی‌ها بخواهند با همین تفکر به آسیا بروند مسلما امسال هم به جایی نمی‌رسند. نه تنها استقلال بلکه پرسپولیس هم با اینکه دو بار در سال‌های اخیر به فینال رسیده باید بداند که فقط با تلاش فراوان، تمرینات خوب و البته کار تیمی قوی می توان در آسیا موفق شد.

الان دیگر تیم‌های آسیایی از اسم هیچ تیمی نمی‌ترسند از استقلال و پرسپولیس گرفته تا الهلال و قدرت‌های شرق آسیا که بعضاً دیده ‌شده آنها هم مثل استقلال در همان مراحل ابتدایی از دور مسابقات کنار می‌روند.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    استقلال و الهلال و با این تیم های زپرتی یکی نکنیددددددددددددددد .استقلال سومین و الهلال دویمن تیم برتر قرن بیتسم اسیا بودن اینو من نمیگم اینو پیج صغری پرسپولیسی نمیگه اینو فدراسیون جهلنی امار و تاریخ فیفا میگهههههههههههههههههههههههههه.پس اینارو با تیم های بی هویت و تازه به دوران رسیده یکیی نکن.فقط کافیه گزارش بازی های استقلال رو با گزارش عربی بشنوید و ببیند گزاراشگرا چیا ز مدح و ستایش این تیم میگن
    • نادی الکیسه IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      سایت اصلی فیفا مسابقات لیگ آسیا رو از سال ۲۰۰۳ به بعد حساب کرده و فینال رفته های ایرانی رو ذوب آهن،سپاهان و پرسپولیس.
  • شمسعلی. NL ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    هر سال ادعا می کنند در آسیا از اسم استقلال می ترسند در حالیکه حتی سالهاست از پلی اف به مرحله ی گروهی راه پیدا می کنند جناب دین محمدی این حرف شما مثل این میماند که در جام جهانی اوروگوئه که دو بار در عهد عتیق قهرمان جهان شده ادعا کند در جهان همه از اوروگویه می ترسند در حالیکه همه شاهدیم کسی اصلا شانسی برای این تیم قائل نیست درست عین استقلال که هنوز به قهرمانی ۳۰ سال پیش خود آن هم با تیمهای درجه سوم و چهارم آسیا که هیچکس حتی اسمشان را هم به خاطر ندارد می بالدو همچنان در خواب خر گوشی است و فکر می کنند که واقعا آسیا روی آنها حساب می کند
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    خب کاملا واضحه که آقای دین محمدی این حرف را برای هواداران زدند به عبارت دیگه این حرف مصرف داخلی داره.
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    اگه از اسم تیمی که چند دهه در همون گام اول اسیا اوته میترسند پس با این حساب باید با شنیدن نام پرسپولیس که در۳ سال دوبار قهرمان غرب اسیا شده باید کلا سکته ی مغزی وقلبی رو باهم بزنند!البته خب همیشه اول مردم نگاه میکنند ببینند کی این حرف رو زده بعدا به اون حرف توجه میکنند! توهم دراین حد یکم نگرانی داره.
  • مهدی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    نویسنده لنگی
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    اوه ه ه ..یکی جلوی این خبرنگاران لنگی رو بگیره حالا شما چرا ناراحتین ؟؟!!! بله طبق گفته شما کسی از پرسپولیس نمیترسه چون اساسا در آسیا چیزی نداشته و نبوده که بترسه فقط دوبار رفته فینال که هم ذوب آهن رفته بوده هم سپاهان اما اگر همین الان همین تیم پاس که در دسته پائین داره بازی میکنه دراین مسابقات شرکت کنه همه تیمها بعنوان قهرمان سابق آسیا بهش نگاه میکنن نه یک تیم دسته دومی !! استقلال که غول آسیاست دوبار قهرمانی دوبار نایب قهرمانی و دوبار هم عنوان سومی داشته البته دوبار هم قهرمان جام برندگان یا قهرمان حذفی آن دوران شده بود معلومه که اسم این تیم لرزه برتن رقبا میندازه همانطور که برتن شماها انداخته .
  • شمسعلی. NL ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    حتی یک جام ولو حذفی کل آرزوی سالهای آخیرتان است درست عین تیمهای آث میلان و اینتر میلان که سالهاست در حسرت جام قهرمانی ایتالیا می سوزن و میسازن و هر سال با حسرت و آه جام را روی دستان یوونتوسی ها می بینند مگر اینکه یوونتوس نباشد تا مثلا اینتر قهرمان شود
  • بهبودی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    وقتی پیشکسوت استقلال مهمل ببافه از هواداراش چه انتظاری هست.
  • فرزند تاج کبیر IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    یکی به خبر نگار لنگی بگه مهندس استقلال تو بازی با پاختاکور نه مربی داشت نه وینگر راست داشت (وریا) نه وینگر چپ (میلیچ ) وگرنه استقلال با شکشست تیم منفور حکومتی اینو نشون داد بالاتر از فینال اسیاس
  • استقلال IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    حالا شما چرا اینقدر بهتون فشار میاد.این فشار مضاعف نشون میده حرف سیروس درست بوده و همه حتی از نام استقلال بزرگ ترس دارن
  • منم IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    ازاستقلال فقط طرفداران این تیم می‌ترسند که جلو ی العین و... 6تایی نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی