اولین خرید استقلال در لیگ برتر آینده/ فسخ قرارداد فصل بعد ستاره/ بازیکنی که قصد خداحافظی داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: چند سال قبل به دلیل برخی مشکلات در آستانه پایان دادن به فوتبالم بودم که با حمایت همسرم و تلاش مضاعف، به اینجا رسیدم.

خبرورزشی -  امین قاسمی‌نژاد که فرهاد مجیدی به شدت دنبال جذب او در نیم فصل لیگ برتر بود در اخرین صحبت‌هایش درباره استقلالی شدنش در فصل آینده گفت: ببینیم چه پیش می‌آید. باشگاه ما مشکلی نداشت و تنها بحث پول نقد بود. همه چیز را به خدا واگذار کردم و الان هم بازیکن شهر خودرو هستم. تلاش می‌کنم تا بهتر از قبل در خدمت پدیده باشم.

وی در مورد اینکه باشگاه پدیده مبلغ رضایتنامه او را دو برابر کرد، خاطرنشان کرد: طبق آخرین صحبت‌ها مبلغ رضایتنامه من ۳ میلیارد بود که استقلال قبول کرد. هر چه بود تمام شد و رفت. من بازیکن پدیده هستم. رحمتی هم برای حضورم در استقلال موافقت کرده بود. فصل بعد هم با پدیده قرارداد دارم. من اول فصل می‌خواستم بروم اما مهدی رحمتی کمک کرد و فسخ سال بعد را هم برای من گرفت. از تک تک باشگاه‌ها تشکر می‌کنم که من را می خواستند و اگر قسمت باشد با دل خوش از پدیده جدا خواهم شد.

قاسمی‌نژاد با بیان اینکه از پرسپولیس پیشنهاد رسمی نداشته اما پیشنهاداتی غیر رسمی از سرخ‌های پایتخت داشته است گفت: از کودکی استقلالی بودم. حتی پدرم و دخترم هم استقلالی هستند اما همسرم پرسپولیسی است اما به استقلال بروم همسرم تغییر رنگ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رفتن او به استقلال در نیم فصل به سرانجام نرسید گفت: به نظرم سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد، سکوت بهتر است و پیشنهادی که به من شده باعث افتخار بوده و بهتر است که سکوت کنم.

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شهرخودرو رضایت‌نامه او را به صورت نقدی درخواست کرده بود، گفت: من را گوشه رینگ وارد نکنید، بالاخره باید ببینیم که چه می‌شود!

او در واکنش به این سئوال که دو بار در باشگاه استقلال چایی خورده است گفت: خیلی خوب بود، پیشنهاد می‌کنم یک بار با هم برویم و چایی بخوریم!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4 در 6 IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    اولا بازيکن سي و خورده اي سال چه گلي ميخاد بزنه بسر کيسه دوما يادم چند ماه پيش مصاحبه کرد گفت پرسپوليس برم بهم بازي نميرسه چون تو پست من زياد بازيکن دارن حالا فاز کيسه کشي برداشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی