کار ویزای پرسپولیسی‌ها به مشکل خورد/ هواداران وارد بازی بعضی‌ها نشوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، باید همه تیم‌های لیگ برتری را به یک چشم نگاه ببینند.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری درباره مسائل مربوط به سفر اعضای تیم پرسپولیس به هند برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت که در ادامه می‌خوانید:

* متأسفانه تا امروز (سه‌شنبه) کارهای ویزای کاروان ما انجام نشده است، اما بچه‌های باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند و سایر قسمت‌های مرتبط با فوتبال هم باید کمک کنند. با دستور عزیزی خادم بحث از روز گذشته فعال‌تر شده است و امیدوارم این مشکل حل شود. گرفتن ویزای هند بسیار پیچیده است؛ به خصوص درباره رقم صدور ویزا که قیمت آن به ازای هر نفر، ۲۸۰ دلار است. فُرم‌های بسیاری باید پُر شود و بچه‌های ما شبانه‌روز کار می‌کنند.

* تلاش کردیم با هماهنگی و مساعدت مدیرعامل محترم، پروازی چارتر برای تیم در نظر بگیریم. با توجه به اینکه شرایط کرونایی هند حاد است، شاید اگر با پرواز دیگری عازم این کشور شویم، مشکلاتی پیدا کنیم و به احتمال زیاد، پرواز اعضای تیم به صورت چارتر و بعد از بازی پنجشنبه (دیدار با نساجی) انجام می‌شود.

* باشگاه می‌خواهد عدالت رعایت شود و مواردی که برای پرسپولیس در نظر گرفته می‌شود، برای سایر باشگاه‌ها هم در نظر گرفته شود. به برنامه‌ریزی سازمان لیگ احترام گذاشتیم و می‌خواهیم به همه تیم‌ها با یک دید نگاه کنند. تابع سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا هستیم و مشکلی بابت بازی نداریم.

* ما از برنامه سازمان لیگ،‌ قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم تبعیت کردیم و می‌خواهیم عدالت رعایت شود.

بیشتر بخوانید:

* یک بار سازمان لیگ، ما را به دلیل زیاد بودن میهمان‌های تیم میهمان جریمه کرد! این در حالی است که شش کارت در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهند و ما می‌توانیم شش میهمان وارد ورزشگاه کنیم. با این حال کمیته انضباطی، باشگاه پرسپولیس را جریمه کرد. در هر شهری با این مشکلات روبه‌رو هستیم. نمی‌دانیم تماشاگران با بلیت‌فروشی به ورزشگاه می‌آیند یا آشنایان مسئولان باشگاه هستند.

* حتی کنار زمین هم شاهد حضور نفرات اضافی زیادی هستیم که تیم را از لحاظ فنی دچار مشکل می‌کنند. اگر بازیکنان از لحاظ بهداشتی دچار مشکل شوند، تبعات جبران‌ناپذیری برای ما به دنبال دارد. درباره بازیکن تیم پدیده هم مستندات کاملاً مشخص است و شکایت خود را به سازمان لیگ فرستادیم. مقررات در این باره مشخص است و منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم. می‌خواهیم اگر تخلفی صورت گرفته است، به آن رسیدگی و حق باشگاه پرسپولیس به آن داده شود.

* از هواداران می‌خواهم تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند. شاید این مسائل توسط کسانی مطرح می‌شود که دست‌شان از باشگاه کوتاه شده و ممکن است تیم را وارد حاشیه کند. کادر فنی ما بسیار حرفه‌ای است و بازیکنان ما در چندین دوره متوالی مسابقات آسیایی حضور دارند. آنها موفق عمل کرده‌اند و وارد حاشیه نمی‌شوند. هواداران وارد بازی آنهایی که منافع‌شان قطع و دست‌شان از باشگاه کوتاه شده است، نشوند و امیدوارم این مشکل که حاد هم نیست، حل کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی