نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
۵ |
۵
شرط بازگشت دانشگر به استقلال/ مدافع جنجالی آسیایی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جریمه محمد دانشگر مدافع اخراجی آبی پوشان برای بازگشت به استقلال مشخص شد.

خبرورزشی - اینطور که پیداست، دانشگر قرار نیست از استقلال جدا شود یا اینکه برای طولانی مدت بلاتکلیف مانده و یا اینکه به لیست بازگردد و تا پایان فصل نیمکت نشین باشد. قابل توجه است که مجیدی به عنوان یک مدافع از عملکرد فنی این بازیکن ناراضی نبوده و مشکلات انضباطی که او ایجاد کرد سبب شد تا این بار اینگونه مورد توبیخ قرار بگیرد.

به دنبال برگزاری جلسه کمیته انضباطی دانشگر او قطعا مورد جریمه انضباطی بدون بخشش قرار خواهد گرفت اما در نهایت به جمع آبی پوشان برمی‌گردد. او به غیر از بازی ماشین سازی، در سال جدید مصاف با پیکان را هم ازدست داده است و غیبت طولانی مدت او باعث می‌شود که بیشتر از آنچه در حال حاضر، از تیم دور مانده، شرایط آمادگی خود را از دست بدهد.

در مقطع فعلی، بزرگترین سوال پیرامون بازگشت دانشگر به تمرینات این خواهد بود که او می‌تواند در آسیا تیمش را همراهی کند یا خیر. در روزهای پایانی سال گذشته لیست آسیایی آبی پوشان به AFC ارسال شد که نام دانشگر در آن قرار نگرفت و اکنون که تیم استقلال تا روز پنج شنبه برای اصلاح لیست فرصت دارد این پیش بینی وجود دارد که او به احتمال زیاد طی چند روز باقی مانده به تمرین اضافه شود و نامش در لیست آسیایی هم قرار بگیرد؛ اگرچه همه چیز به تصمیم نهایی مجیدی درباره این بازیکن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    برگشتن آقای دانشگر، مفهومش برای بازیکنای دیکه این خواهد بود که کلاه آقای مجیدی هم پشم نداره. یا همون اول بایست با جریمه سنگین و بدون حرف اخراج باهاش برخورد میکردن، یا حالا دیگه بایست پای کار وایسن و بخاطر بازیهای آسیایی برش نگردونن، هر چند ایشون از نظر فنی فعلا بهترین دفاع وسط استقلاله.
    • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      آقای علوی راستش به نظر من دانشگر یکی از بهترین مدافعان ایرانه منتها یه ذره از نظر اخلاقی باید بهتر بشه. و اینکه فکر میکنم بهترین مدافع استقلال مرادمنده
    • حمید علوی CA ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      شکارچی جان فرمایش شما خیلی متین هست. شخصن فکر میکنم بهترین جا برای آقای مرادمند هافبک دفاعی هست (البته همونطور که گفتی مدافع وسط عالی هست، اما دلیل اینکه بنظر بنده دانشگر در مجموع کامل تر از مرادمند برای دفاع وسط هست اینه که در کارهای هجومی ، بویژه روی ضربات ایستگاهی بهتر از بقیه ی مدافعین استقلال عمل میکنه. البته بنده شخصن آقای مرادمند رو، هم بخاطر کیفیت بازی و هم بخاطر آرامش و شخصیتش خیلی دوست دارم. در مورد تنبیه دانشگر هم شخصن فکر میکنم اکر هنون اول بدون اخراج کردن جریمه خیلی سنگین میکردن بهتر بود که حالا که بیش از یه ماهه مربی اخراجش کرده دوباره برش گردونن. بعد از اینهمه تاکید روی نظم، اگر برش گردونن صورت خوشی برای سرمربی تیم نخواهد داشت. هر چند از نظر فنی واقعن بهش نیاز داریم.
    • استقلال سرور پرسپولیسه IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      ببخشید الان شما دوست دارید دانشگر برگردد یا نه تازگی ها خبر رسیده که کاوه رضایی لژیور ایرانی قرار به ایران برگرده و به تیم قبلی خود یعنی استقلال بپونده
  • زهرا IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    بنظر من دانشگر بهترین دفاعه آقای مجیدی باید دانشگر برگردونه اون میتونه تو آسیا به استقلال کمک کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی