نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۰ |
۵
پشیمانی از پیوستن به جمع گورخرها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماتایس دی‌لیخت که بین پیشنهادهای پرتعدادش یوونتوس را انتخاب کرد، از این انتخاب خیلی زود پشیمان شده است.

خبرورزشی - ماتایس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس که تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی ۵ ساله و در ازای ۷۵ میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست و تاکنون در ۶۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته، ظاهراً از پیوستن به جمع راه‌راه‌پوشان تورین پشیمان است. او با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، بارسلونا و لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن داشت، در نهایت تصمیم گرفت به بانوی پیر ملحق شود.

از آنجا یووه در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیاست، به همین خاطر دی‌لیخت می‌خواهد به تیمی برود که بتواند جام‌های بیشتری را به دست بیاورد. حضور رونالد کومان و آلفرد شرودر (دستیار کومان) در بارسلونا می‌تواند دی‌لیخت ۲۱ ساله را برای پیوستن به جمع آبی‌واناری‌ها متقاعد کند، مربیانی که در تیم ملی هلند سابقه کار با آنها را داشته است. ضمن اینکه او دوست صمیمی فرانکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا نیز هست.

البته پیوستن دی‌لیخت به بارسلونا به این سادگی محقق نخواهد شد و به نظر می‌رسد او برای مدت طولانی‌تری در یوونتوس بماند چون بارسلونا در پایان فصل قرار است اریک گارسیا را از منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد به خط دفاعی‌اش اضافه کند. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی