نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اولین واکنش امامی ‌فر به سمت جدیدش و انتصاب‌های جنجالی عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع اسبق تیم ملی تازه‌ترین انتخاب فدراسیون فوتبال است که به سمت ریاست PEC دست یافته است.

خبرورزشی - علیرضا امامی‌فر مدافع چپ اسبق تیم ملی و پرسپولیس که از سوی شهاب الدین عزیزی خادم به ریاست مرکز ملی فوتبال دست یافته است در این زمینه گفت: من در کنار فوتبالم تقریبا ۱۰ سالی است که تحصیل را هم ادامه دادم و اگر خدا بخواهد طی یکی دو ماه آینده مدرک دکترایم را هم خواهم گرفت. چند روز پیش جلسه ای با آقای عزیزی خادم داشتیم و ایشان پیشنهاد این مرکز را به بنده دادند. من چند روزی را مطالعه و مشورت کردم. با توجه به شرایط کنونی پذیرفتم اگر بتوانم خدمتی به فوتبال کشور کنم.

وی در رابطه با اینکه حضورش در سمت مدیریت با توجه به اینکه پیش از این سابقه‌ای در آن نداشته و بیشتر به عنوان مربی فعالیت می‌کرده کمی عجیب است و آیا قصد اینکه در مربیگری فعالیت کند گفت: مسلما یکی از علاقمندی های من در زمین فوتبال ماندن است اما شرایط کنونی را با توجه به استانداردها و کیفیتی که دوست دارم شرایطش برای من فراهم نیست. بر این اساس امسال ترجیح دادم این تجربه را داشته باشم و که بتوانم با توجه به تحصیلاتم را به نقطه ای برسانم و تجربه جدیدی داشته باشم. اینکه بتوانم با کمک دوستان، پیشکسوتان و دانشگاهیان بتوانیم در این مسیر کمکی به فوتبال کنیم. 

امامی‌فر با اشاره به اینکه دکترای مدیریت ورزشی در دانشگاه آزاد کرج را دنبال کرده، در پاسخ به اینکه انتخاب‌های جدید فدراسیون با هجمه و انتقاداتی همراه شده و اینکه او نیز به صورت ناگهانی از مربیگری به سمت مدیریت در بخش ساختاری فوتبال دست یابد اینطور پاسخ داد: این به اهداف  و تصمیم گیری های فدراسیون برمی گردد. با توجه به اینکه اصرار آقای عزیزی خادم مبنی بر دانش بنیان و علمی بودن فدراسیون است من از پیشنهاد استقبال کردم و ان شاالله که مثمرثمر باشم و اگر احساس کنم که نمی توانم کار کنم و شرایطش نیست و یا اینکه من در آن حد نیستم مطمئن باشید که فضا را برای دیگر عزیزان باز خواهم گذاشت.

ساختمان PEC یا همان مرکز ملی فوتبال ایران یکی از ساختمان‌هایی بود که در دوره کارلوس کی روش افتتاح شده است و همواره با گارد ویژه سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی همراه می‌شد. کی‌روش بارها برای این ساختمان با افراد مختلف جنگید و وارد تنش شده بود و از اهمیت زیادی برای وی برخوردار بود. امامی‌فر در واکنش به این موضوع که این ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است و چه برنامه‌ای برای پیشبرد اهداف تیم‌های مختلف ملی خواهد داشت گفت: نگران نباشید. باید فضا و محیط را ببینم و اینکه عزیزان قبلا چه کرده‌اند. مطالعه کنیم و اطلاعات را کسب کنیم و بعد از آن انشاالله که برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

در این زمینه بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    هر چي لنگيه جمع كنيد تو فدراسيون و كميته هايش تا خيال لنگ بابت قهرماني هاي پشت سرهم راحت باشه. اين چه وضعبه كه فقط بازيكنان و پيش كسوتان و طرفدارهاي يك تيم را جمع مي كنيد تو فدراسيون و سازمان ليگ و... خجالت داره وقاحت هم رو گذرانيده ايد.
  • ایمان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    آقای عزیزی خادم ثابت کرد به غیر از مهندسی انتخابات هنرهای دیگه ای هم داره ، ایشان میخوان با انتصاب آقای امامی فر هجمه های علی کریمی رو نسبت به خودشون کم کنن و دونفر رو در مقابل همدیگه قرار بدن تا فشار روی علی کریمی زیاد بشه ، البته اینم باید گفت علیرضا امامی فر یه پیشکسوت تحصیل کرده و باشخصیته امیدوارم آلت دست آقایون نشه ، علی آقا هم حواسش هست و از نیت آقایون اطلاع داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی