افزایش شدید تعداد کرونایی‌های نساجی/ بازی پرسپولیس در آستانه لغو
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نساجی و پرسپولیس نوزدهم فروردین در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و بعد از این دیدار، پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان ایران راهی هند می‌شود.

خبرورزشی - صبح امروز باشگاه نساجی با درخواست ایفمارک و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اقدام به انجام دومین مرحله آزمایش ویروس کرونا کردند که ابتلای دو بازیکن و یک مربی دیگر از این تیم تایید شده است. طی روزهای گذشته نیز ابتلای هفت نفر از این تیم تایید شده بود تا در فاصله دو روز تا بازی با پرسپولیس، تعداد مبتلایان در نساجی به ۱۰ نفر افزایش یابد.

پس از برگزاری دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان در چهاردهم فروردین، مسئولان این تیم به علت مشاهده برخی نشانه از ابتلای به این ویروس، اقدام به انجام آزمایش کرده و متوجه ابتلای دسته جمعی تعدادی از بازیکنان و مربیان خود به این ویروس شدند.

نساجی و پرسپولیس نوزدهم فروردین در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و بعد از این دیدار، پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان ایران راهی هند می‌شود تا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. در صورت ابتلای هر یک از بازیکنان یا مربیان پرسپولیس به این ویروس، نفرات میتلا فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهند.

باید دید با توجه به ابتلای روزافزون بازیکنان و مربیان نساجی به این ویروس، این دیدار به علت شرایط حساس پرسپولیس برگزار خواهد شد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • درسای IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    این تیم نساجی که شورش رودراورده وزمان بازی ننه ام غریبم درمیاوره قبلا با همین کاراش با زمین چمن مصنوعی و بکمک باران انهم در فصل رمستان یک امتیاز الکی از پرسپولبس گرفت
  • صامت US ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    بازی به هرحال بایدبرگزارشود.مثل فیلم بازی رفت نشود که باتعویق بازی به هدف شان رسیدند.این فیلم شونه.بایدبازی کنند
  • آبیته IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    استقلال رو با اون وضعیت خطرناک و کلی بازیکن کرونایی مجبورکردن باپیکان بازی کنه حالا که بازیش رو با صنعت نفت عقب انداختن لنگپلیس هم دست به کار شده تا به بهانه کرونای نساجی بازیش رو برگزار نکنه ای خععععدا این جماعت رو به راه راست هدایت فرما
    • Arash.rdj IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      میشه بگید خیلی بازیکن کرونایی یعنی چند نفر؟؟؟؟ کدوم بازیکناتون منظورته؟ مگه کروناشون سه روزه خوب نشد؟! آخه چرا شما استقلالی ها اینقد متوهم تشریف دارید؟ بازی لغو بشه میگید پارتی بازی شده، برگزار بشه باز یه چی میگید! با خودتون چند چند تشریف دارید؟؟؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    باید بازی لغو شود چطور بازی الدوچرخه با صنعت نفت با اینکه بازیکنان صنعت کرونا نگرفته بودند لغو شد اما چطور بازی نساجی که ۱۰ نفر از بازیکنان و اعضایش کردنا گرفتند لغو نمی شود .بازی همه نمایندگان ایران در آسیا لغو شده به جز بازی پرسپولیس که این خودش دشمنی سازمان لیگ با پرسپولیس را نشان پی دهد
  • ارتش سرخ IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    چرا هر وقت پرسپولیس میخاد بره اسیا رقیبش یهو کرونا میگیره اون از ذوب آهن اینم نساجی من فک میکنم باید در هر شرایطی بازی برگزار بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی