تصمیم غیرمنتظره مدافع محبوب استقلال/ مدیرعامل آبی‌ها دور زده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع کروات استقلال با وعده تمدید قرارداد به ایران بازگشت اما این اتفاق تا کنون نیفتاده است.

خبرورزشی  در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکره میلیچ مدافع کروات استقلال با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد مطرح شده است.

میلیچ که نزدیک به دو ماه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و همین طور عدم تمدید قراردادش ایران را ترک کرده بود با آمدن فرهاد مجیدی و درخواست سرمربی جدید آبی‌ها به ایران بازگشت.

گفته می‌شود میلیچ علاقه‌ای به مذاکره با احمد مددی ندارد و تصمیم دارد تا جلسات تمدید قرارداد خود را با مهدی عبدیان عضو متمول هیئت مدیره استقلال برگزار کند. ماجرایی که باعث شده تا مذاکره تمدید قرارداد او با احمد مددی برگزار نشود.

باید منتظر ماند و دید میلیچ که با وعده تمدید به ایران بازگشته در نهایت با این تیم قرارداد خود را تمدید می‌کند یا نه.  قراردادی که در صورت تمدید احتمالا یک ساله خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    چه جالب این دوپینگی فکری فراری داد بعد مددی چه بازیکنان شیادی اینم فهمیده چطور بره تو دل هوادار کیسه
  • حماسه قشقایی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    خیلیا گفتن شما که میگید وزیر پرسپولیسی! واسه حرفتون دلیل بیارید.. هزاران دلیل داره. فقط چهار موردش رو خدمتتون میگم. 1_ تبعیض در امکانات تمرینی، به طوری که استقلال استخر نداره سالن بدنسازیش از کمپ جداست، چمنش افتضاحه. اما در پرسپولیس همه این اتفاق ها برعکسه و تموم امکانات رو دارن. 2_پرسپولیس تو این سالها خیلی از لژیونر هاش مثل امیری، ترابی، احمدزاده،طارمی(با جعل قرارداد) و رضاییان و مغانلو رو برگردونده. اما استقلال فقط یه بار اینکارو کرده و اونم وقتی بود که شهباززاده خودش از ترکیه اومد. جالبه شهباززاده بازیکن ماست ولی نمیدونم چرا الان سپاهانه! اگه وضعیت برابر بود باید استقلال هم چند لژیونر استقلالی، یا بازیکن هایی مثل دژاگه و قوچان نژاد رو میگرفت. 3_ قبل از شروع مسابقات آسیا، پرسپولیس از تمام بازیکنای جدیدش استفاده کرد اما استقلال نه تنها این اتفاق براش نیفتاد، بلکه حتی کارت بازی شجاعیان هم صادر نشد!.. 4_دروازه بان تعویضی پیروزی 5 ساله مونده و سالی 2-3بار بازی میکنه، اما تیام، پاتوسی و جباروف، طارق و رابسون رو هم 4 فصل موندن!آیا یک آدم منطقی و مودب هست که جواب منو بده یا باز توهین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی