تعیین شرط برای سرمربی سابق استقلال/ قرارداد فکری چگونه تمدید می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نفت مسجدسلیمان تا پایان فصل جاری با محمود فکری قرارداد امضا کرد و در پایان در صورتی که این مربی بتواند همراه تیم به رتبه تک ‌رقمی دست پیدا کند، قراردادش از سوی باشگاه تمدید خواهد شد.

خبرورزشی - محمد نظری، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی این تیم گفت: در این چند هفته با توجه به نتایج ضعیف و غیرقابل قبول و اینکه سرمربی ما بعد از آخرین بازی در ۱۴ فروردین خداحافظی و تیم را ترک کرد، به دنبال شرایطی بودیم که احیا کنیم و به ظرفیت‌های تیم برسیم. چند گزینه را بررسی کردیم که اولین آنها محمود فکری بود. به توافق رسیدیم و الان سرمربی تیم ماست. 

او درخصوص مربیانی که قرار است به کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان به همراه محمود فکری اضافه شوند و همچنین تعیین و شرط و شروط برای این مربی گفت: قصد داریم تلفیقی باشد. دو گزینه را ما پیشنهاد دادیم و تعدادی هم خود فکری در نظر دارد ولی از کادر فنی قبلی هیچ‌کس نیست. قرارداد فکری تا پایان فصل و برای این چند هفته باقی‌مانده نیم‌فصل دوم است. بعد از آن اگر رضایت وجود داشت و توافق کردیم همکاری ادامه پیدا می‌کند. وضعیت تیم در نیم‌فصل اول خوب بود اما در نیم‌فصل دوم در نیمه پایین جدول قرار گرفت و سیر نزولی داشته است. ماندن در لیگ یک برنامه است. کسب رتبه تک‌رقمی و حضور شایسته در لیگ شرط و شروطی است که داشتیم. 

مدیرعامل باشگاه نفت درخصوص شرایط مالی باشگاه هم توضیح داد و گفت: همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و نفت مسجدسلیمان هم از این قاعده مستثنی نیست. ما در پایان نیم‌فصل ۵۰درصد مطالبات بازیکنان را دادیم. همین کادر فنی را هم ۵۰درصد پرداخت کردیم. علاوه بر امکانات خوبی که فراهم کردیم، با وجود تمام مشکلات پرداختی‌های ما بهتر از تیم‌های دیگر بوده است. 
محمد نظری همچنین درخصوص نقش داریوش یزدی در امتیازات از دست رفته در هفته‌های اخیر گفت: به دلیل نتایج ضعیف، هر کسی در این وضعیت تیم سهمی دارد. باید ببینیم سهم من مدیرعامل، هیئت مدیره، بازیکنان و سرمربی چقدر است. اگر نگاه کنیم معلوم است مشکل کجا بوده و باید این شرایط را ترمیم می‌کردیم. اگر ترمیم نمی‌کردیم شرایط سخت‌تر می‌شد و نمی‌توانستیم نتیجه دلخواه هواداران را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی