نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
۰ |
۰
حضور داوران سرشناس عمانی در گروه‌های استقلال و تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مکاتبه با فدراسیون فوتبال عمان اسامی داوران این کشور جهت قضاوت در مسابقات مرحله پلی‌آف و دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

خبرورزشی - با توجه به غیبت نمایندگان عمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و سطح قابل قبول قضاوت داوران این کشور AFC در بازی‌های منطقه غرب از داوران عمانی بیش از سایر کشورها استفاده می‌کند.

بر این اساس طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا عمر الیعقوبی داور باتجربه عمانی به همراه کمک‌های هموطنش قضاوت مسابقه مرحله پلی‌آف بین تیم‌های الوحده عربستان و نیروهای هوایی عراق را بر عهده خواهد داشت. این داور همچنین برای قضاوت در بازی‌های گروه A با حضور تیم‌های الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان، شباب الاهلی امارات و برنده بازی الغرافه قطر و نماینده ازبکستان هم انتخاب شده است.

یعقوب عبدالباقی دیگر داور بین‌المللی عمان در گروه C با حضور تیم‌های الاهلی عربستان، الدحیل قطر، استقلال ایران و الشرطه عراق قضاوت می‌کند.

احمد الکاف داور سرشناس فوتبال عمان هم جهت قضاوت در گروه B بازی‌ها با حضور تراکتور، الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده بازی الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق انتخاب شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی