مربی نساجی: با دو برد خودمان را گم نمی‌کنیم/ سهم خودمان را از بازی با پرسپولیس می‌خواهیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که نماینده قائمشهر اینقدر بی‌تجربه نیست که هدف خود را برای بقا در لیگ برتر، با دو پیروزی گم کنند.

خبرورزشی - مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: فردا بازی خوبی با تیم باکیفیت پرسپولیس داریم و نیازی نیست درباره شرایط فنی پرسپولیس و کادر فنی بااخلاق و بادانش این تیم صحبت کنیم. به نمایندگی از نساجی برای تیم پرسپولیس و سه نماینده دیگر ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از لیگ قهرمانان آسیا با دست پُر برگردند. ما هم تیم نساجی هستیم و سهم خود را می‌خواهیم. امیدواریم به برنامه خود در این مسابقه دست یابیم.

وی درباره وضعیت کرونایی تیم نساجی بیان کرد: دکتر چشمه‌سری پزشک تیم، اطلاعات لازم را برای سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال کردند. دو تست در دو مرحله گرفتیم و فکر می‌کنم تست پنج نفر از کادر فنی و پنج نفر از بازیکنان نساجی مثبت شده است. روز ۱۵ فروردین و پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان تست کرونا دادیم که تست هفت نفر مثبت شد. در مرحله دوم هم سه نفر به کرونایی‌های تیم اضافه شده‌اند.

مربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که اعضای این تیم، چقدر به بقا در لیگ برتر امید دارند، گفت: انسان به امید زنده است و شرایط خوبی داریم. تمام تلاش ما در این راستاست که این سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم و کیفیت و توانایی این کار را هم داریم. بازیکنان ما و همه نفرات در باشگاه معتقدیم که توان این کار را داریم و مطمئنیم این اتفاق رخ می‌دهد.

صداقت با اشاره به نتایج خوب شاگردان ساکت الهامی در هفته‌های اخیر تصریح کرد:‌ دو نتیجه خوب گرفتیم و عملکردی امیدوارکننده داشتیم، اما کادر فنی و بازیکنان نساجی اینقدر بی‌تجربه نیستند که هدف خود را با این دو پیروزی گم کنند. هر وقت به نساجی نگاه می‌کنید، می‌بینید که در منطقه قرمز جدول است. این تلاش را تا هفته پایانی حفظ می‌کنیم و معتقدیم جایگاه نساجی، اینجای جدول نیست.

مدیر رسانه‌ای تیم نساجی در ابتدای این نشست خبری، غیبت در تست کرونای روز گذشته (سه‌شنبه) و لزوم حضور در این تست را دلیل اصلی غیبت ساکت الهامی در این نشست خبری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی