تعریف و تمجید رفیق علی کریمی از رئیس فدراسیون فوتبال/ پایان رفاقت با جادوگر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا امامی فر در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال گفت: از عزیزی خادم به خاطر بینشی که داشته تشکر می‌کنم.

خبرورزشی - ۴۸ ساعت پس از انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی و انتقادهای ضربتی تمامی اهل فن و کارشناسان فوتبال، عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون به یک نکته عجیب در این باره بسنده کرد؛ «نگاه ما شایسته‌سالاری است!»

عزیزی خادم در مراسم معارفه علیرضا امامی فر که به تازگی حکمش به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال صادر شده حرف های تکراری دیگری هم زد اما جالب تر از همه اظهارنظر امامی فر درخصوص رئیس فدراسیون فوتبال است؛ «از عزیزی خادم به خاطر بینشی که داشته تشکر می‌کنم. در جلسه‌ای که با ایشان برگزار کردم در خصوص موارد مختلفی به بحث و بررسی پرداخته و متوجه شدم اهداف ایشان دانش بنیان بوده و به علم توجه می‌شود و به دنبال توسعه و پشبرد فوتبال کشور هستند.»

***

آنچه امامی فر گفت نکته ای تازه ای در برندارد؛ چرا که هر کسی در این فوتبال پست می گیرد طبعا باید از آقای رئیس تشکر و قدردانی کند. نکته مهم اما اینجاست که امامی فر دوست و یار نزدیک علی کریمی است.

کریمی در چند سال گذشته به هر تیمی رفت، امامی فر را به عنوان نفر اول با خودش برد. بنابراین شاید عجیب باشد که رفیق منتقد بی چون چرای چنین مدیرانی، چگونه از عزیزی خادم این طور تعریف و تمجید می کند.  کریمی در همین روزهای گذشته علیه انتصابات عزیزی خادم در فضای مجازی واکنش های تندی نشان داد و حالا شاید او دیگر امامی فر را جزو یاران اصلی اش نداند.

در انتخابات فدراسیون فوتبال هم نواب مورد علاقه کریمی که نامشان به مجمع اعلام شد دو نفر بودند؛ مهدی مهدوی کیا و سعید دقیقی. در همان روزهای داغ انتخابات فدراسیون فوتبال هم خبری از نام امامی فر در فهرست علی کریمی نبود.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    همچنان منتظر افشاگری علی کریمی اسطوره باشگاه تراکتور در مورد جناب هدایتی پدر معنوی باشگاه لنگ هستیم!!! ظاهرا خودی ها مورد افشاگری جناب جادوگر واقع نمی شوند!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    این القاب را شما مطبوعاتی ها به فوتبالیستهای نه چندان بزرگ نسبت می دهید وگرنه نزد ما کسی که کوچکترین افشاگری راجع به آقای هدایتی که پول قراردادهاش را پرداخت می کرده نداشته و سوهان انتقادهاش برای غیر خودی ها تیز بوده و هست جادوگر نیست حتی جاروگر هم نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی