نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

انتشارات دانش پژوهان جوان در سال ۱۳۸۰ تاسیس گردید و در حال حاضر با انتشار بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در زمینه المپیادهای علمی فعالیت می‌کند.

معمولا یکی از بزرگ ترین لذت ها و تفریحات برای کتاب‌خوان‌ها خرید حضوری کتاب از مراکز کتاب‌فروشی است. با این حال حتی کتاب‌خوان‌ترین افراد هم برای اولین تجربه خرید از بانک کتاب‌های اینترنتی، دچار شک و تردید شده و گاها منصرف می‌شوند.

اگرچه قدم زدن میان قفسه‌های کتاب و خواندن قسمت‌هایی از هرکدام کار لذت‌بخش و جذابی است، اما خرید از بانک کتاب‌ها آن‌قدر ویژگی‌ها و مزایای قابل توجه دارد که می‌توان چشم بر این لذت‌ها بست و لذت خرید از بانک کتاب را نیز تجربه نمود. در این بین بانک کتاب بیستک که از سری بانک‌های آنلاین اینترنتی است با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و از اولین فروشنده‌های تلفنی کتاب «همراه با ارسال رایگان» به سراسر کشور به شمار می‌آید، کار خود را از سال ۱۳۸۱ با اطلاع‌رسانی و معرفی مجموعه خود به مدارس  و آموزشگاه‌های سراسر کشور آغاز کرد و امروز صاحب این افتخار است که کنکوری‌های سال‌های گذشته که بعضا مدرسان امروز مدارس و دانشگاه‌ها هستند، این مجموعه را  به دانش آموزان و فرزندانشان معرفی می‌کنند.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با بیستک کتاب، بانک کتاب آنلاین به معرفی فعالیت‌ها و مزیت‌ها و ویژگی‌های بعضا منحصر به فرد آن می‌پردازیم.

مزایای خرید آنلاین کتاب از بیستک کتاب

بانک کتاب بیستک با هدف ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای تعدای از همکارانی که علاقه زیادی به کتاب و مشاغل فرهنگی دارند همواره در این صدد نیز بوده که دانش آموزان و افرادی که  آمار جمعیت اهل مطالعه را تشکیل می دهند با خیالی راحت و آسوده بدون اتلاف وقت در کمترین مدت کتاب های مورد نیاز خود را از طریق خرید اینترنتی و سفارش تلفنی تهیه کنند. به همین جهت همه تلاش خود را جهت افزایش مزایای خرید از بانک کتاب و در جهت رفاه حال مشتریان عزیز خود نموده است. از مزایای استفاده از خرید از بانک کتاب بیستک می توان به عناوین زیر اشاره نمود که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

انتشارات دانش پژوهان جوان در بانک کتاب بیستک

پس انداز زمان با خرید از بانک کتاب آنلاین بیستک

امروزه بیشترین زمان زندگی ما درعبور و مرور صرف می شود؛ که در نتیجه ممکن است با توجه به  ترافیک خیابان ها، از مراجعه به بازار کتاب و خرید کتاب کمک درسی و غیر درسی صرف نظر کنیم؛ اما فروشگاه آنلاین بیستک، یک ناجی تمام عیار برای خرید کتاب به ویژه کتاب های کمک درسی است. این موضوع کمک شایانی به کنکوری های عزیز جهت پس انداز زمان برای درس خواندن می کند.

همچنین لازم به ذکر است برای خرید حضوری از مراکز فروش کتاب فقط در یک بازه زمانی خاص می توان اقدام کرد؛ اما برای خرید از بانک کتاب اینترنتی در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه روز می توان برای خرید کتاب تصمیم گرفت و اقدام به سفارش کتاب مورد نیاز خود نمود.

تنوع در محصولات، از ویژگی های مهم خرید از بانک کتاب آنلاین بیستک

از آنجا که مراجعه حضوری به کتاب فروشی جهت خرید یک کتاب با موضوع خاص ممکن است  باعث  شود که با لیست محدودی از انتخاب ها در خرید کتاب مواجه شویم، انتخاب خرید اینترنتی از بانک کتاب بیستک به شما به خصوص دانش آموزان و کنکوری های عزیز کمک می کند که با یک کلیک ساده، با دنیایی از کتاب های مورد علاقه خود در زمینه های مختلف علمی و غیر علمی، درسی و کمک درسی، کنکور و ... مواجه شوید.

از طرفی وجود کتاب های مختلف از انتشارات مختلف به خصوص در زمینه کمک درسی و تست های کنکور و امکان بررسی کتاب هایی با موضوع مورد نظر و مقایسه آن ها با یکدیگر در یک زمان کوتاه از ویژگی های خرید اینترنتی شما از بانک کتاب بیستک محسوب می شود. این ویژگی هر فرد و دانش آموز کتاب خوانی را به خرید از بانک کتاب تشویق می کند.

بانک کتاب آنلاین بیستک، بستری مناسب برای دسترسی آسان به جدیدترین تالیفات از انتشارات مختلف همانند انتشارات دانش پژوهان جوان

یکی از مزایای بانک کتاب آنلاین بیستک این است که آخرین نسخه های چاپی کتاب های کمک درسی وتخصصی، به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد.

به علاوه می توانید بسیاری از کتاب های کمیاب در بازار را از بانک کتاب ما خریداری کنید.

کتاب‌های مورد نیاز کنکور معمولا از اوایل سال تحصیلی یا حتی قبل‌تر از آن آغاز می‌شود. اما دانش‌آموزانی هستند که به دلایلی، خرید کتاب‌های مورد نیاز خود را به تعویق انداخته یا کتاب‌های خریداری شده از قبل توسط آن‌ها، نیازشان را برطرف نمی‌کند. در این راستا بانک کتاب بیستک رسالت خود را در این می‌بیند که برای رفع نیاز و تأمین علایق این عزیزان در تمام طول سال تحصیلی  با رائه‌ی بهترین کتاب‌ها از انتشارات برند و صاحب نام کشور تلاش نماید و این محصولات را با بهترین شرایط و بالاترین تخفیفات ممکنه در اختیار صاحبان آن قرار دهد. تخفیفات ۲۵ الی ۵۰ درصدی بانک کتاب بیستک را به جرأت باید بالاترین حد احترام این بانک کتاب به خواسته‌ی مشتریان خود دانست.

انتشارات دانش پژوهان جوان در بانک کتاب بیستک

بانک کتاب بیستک همه‌ی تلاش خود را در این مسیر به کار بسته و در تازه‌ترین تخفیفات خود، تخفیفات شب یلدایی را با عنوان تخفیفات ۴۰ درصدی در نظر گرفته که در بعضی کتاب‌ها از محصولات انتشارات به نام، تا سقف ۵۰ درصد هم رسانده است. این بانک کتاب شرایط بسیار استثنایی را برای عزیزان دانش‌آموز و کنکوری برای خرید کتاب کمک درسی و آموزشی و کنکور فراهم می‌نماید تا با خیال راحت و داشتن پشتوانه‌ایی مقرون به صرفه و پربار، به شکستن شاخ غول کنکور۱۴۰۰ در فرصت باقیمانده از سال تحصیلی بروند و موفقیت خود را رقم بزنند. به همین دلیل بیستک به همه‌ی متقاضیان کتاب‌های کنکور و کمک‌درسی پیشنهاد می‌دهد تا همین الان قبل از پایان یافتن فرصت شب یلدایی با مراجعه به بانک کتاب بیستک با خرید کتاب‌های مورد نیاز خود از تخفیفات ویژه‌ی آن بهره‌مند شوند. در این جشنواره یلدایی هر روز ۴۰ عنوان کتاب برای فروش ویژه گذاشته می‌شود که عناوین متفاوتی را در بر می‌گیرد.

اهداف بانک کتاب بیستک از ارائه تخفیفات چشمگیر اینترنتی و جشنواره‌های فصلی

بانک آنلاین بیستک در طول سال و در جشنواره‌های مختلف، تخفیفات خود را در سایت قرار می‌دهد چون از این طریق سعی دارد به اهدافی دسترسی پیدا کند که در زیر به برخی از این اهداف اشاره می‌شود.

هدف اول بانک کتاب آنلاین بیستک، برداشتن گام بزرگی در فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در حد وسع و توان برای بالا بردن ساعات مطالعه‌ی هم‌وطنان می‌باشد؛ زیرا می‌داند که با این حرکت مؤثر در مسیر توسعه‌ی فرهنگی می‌تواند نهایت سعی خود را در ایجاد عادت فرهنگ مطالعه در دیگران بنماید.

بانک کتاب بیستک با این کار فرصت فوق العاده‌ای را برای خرید بهترین کتاب‌ها از بهترین انتشارات که همیشه بیشترین متقاضی را در بین داوطلبان دارا می باشند، ایجاد می‌نماید.

بانک کتاب بیستک با این کار، مشوق خرید اینترنتی اهالی کتاب و کتاب‌خوان می‌شود تا با خرید آنلاین به پس‌انداز و ذخیره زمان و انرژی خود بپردازند و با عدم حضور مخاطب در ترافیک‌های سرسام آور شهری برای تهیه‌ی نیازمندی‌های مطالعاتی خود و به تحقق رساندن برنامه‌ها، علی الخصوص برای کنکوری‌ها، کمک شایانی بنماید.

وقتی تشویقات تخفیفاتی سبب حضور و مراجعه به بانک کتاب می‌شود، مراجعه کننده را با یک گنجینه‌ای مواجه می‌کند که محتوای آن با دسته‌بندی منظم و هدفمند، طراحی شده و این نظم، دسترسی آسان به تنوع زیاد از انواع کتاب‌ها را برای او فراهم می‌کند و مانع سردرگمی مراجعه کننده در انتخاب کتاب مورد نظر می‌شود.

بانک کتاب بیستک درکنار ارائه تخفیفات چشمگیر خود وظیفه پشتیبانی از خرید مشتریان خود را نیز بر خود واجب دانسته و با خدمات و دسته‌بندی‌های مختلف در سایت خود همانند خدمات معرفی پرفروش‌ترین‌ها، معرفی پربازدیدها، دسته بندی کالا و آموزش خرید سعی نموده، راحتی و آسودگی خاطر مشتریان خود را در هنگام حضور دراین بانک کتاب فراهم نماید.

گاهی اوقات تجربه‌ی یک بار خرید از یک بانک کتاب با مزایای ویژه می‌تواند مسبب عادت همیشگی برای سایر خریدهای اینترنتی شود. حال اگر افراد مراجعه کننده بدانند که بعد از ارسال سفارش کتاب حتی از نوع کمیاب‌ترین آن به بانک کتاب بیستک، در کمترین مدت، سفارشات را درب منزل تحویل می‌گیرند مطمئنا در ادامه‌ی راه خرید خود، بانک کتاب بیستک را به فراموشی نخواهند سپرد.

انتشارات دانش پژوهان جوان در بانک کتاب بیستک

بیستک کتاب

با مدیریت : اصغرمحلاتی

۰۲۱۶۶۴۱۰۰۰۰
۰۲۱۶۶۴۱۲۵۰۰
۰۹۱۲۶۴۵۱۲۵۰۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی