نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
۱ |
۰
ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله‌زاده گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکبخت واحدی که زمانی ستاره اول استقلال بود در مصاحبه‌ای از اتومبیلی گفت که از علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل وقت باشگاه استقلال هدیه گرفته بود.

خبرورزشی - ماجرا به بازی استقلال و الاتحاد عربستان در جام حذفی باشگاههای آسیا برمی‌گردد. جایی که استقلال در تهران نیاز به برد داشت تا حریف قدر خود را حذف کرده و به مرحله بعدی صعود کند.

قبل از بازی فتح‌الله‌زاده به نیکبخت واحدی گفت اگر امروز گل بزنی، یک اتومبیل ۲۰۶ صفر کیلومتر را به نامت می‌زنم. در جریان بازی نیکبخت روی سانتر نوازی یک گل زیبا و حساس زد و آن شادی گل معروف را انجام داد که با کف کتانی‌اش شماره گرفت و ... جالب اینکه نیکبخت واحدی بعد از بازی با خوشحالی نزد فتح‌الله‌زاده رفت و در حالی که مبلغی را هم از باشگاه طلب داشت، سراغ ۲۰۶ را گرفت. فتح‌الله‌زاده هم که خیلی نیکبخت را دوست داشت و از پیروزی استقلال خوشحال بود، وعده‌اش را عملی کرد و فردای همان بازی ۲۰۶ صفر کیلومتری که گفته می‌شد برای خودش خریده بود را به نام نیکبخت واحدی زد.

اتفاقی که حسابی برای علیرضا شیرین بود به طوری که بعد از سالها همچنان با هیجان خاصی از این هدیه فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    بدون کوچکترین ترین تردیدی فتح الله زاده ضعیف ترین و پر ادعا ترین مدیرعامل تاریخ خاورمیانه بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی