نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهاجمان پرسپولیس با دروازه‌ها آشتی می‌کنند/ حمله به نساجی با امیری و مغانلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجمان پرسپولیس که در لیگ بیستم تنها ۲ گل به ثمر رسانده اند، امیدوارند در بازی با نساجی مازندران طلسم شکنی کنند.

خبرورزشی - پرسپولیس که صاحب ۶ پیروزی پیاپی در بازیهای خانگی است، حالا برای پیروزی هفتم مقابل نساجی نیاز دارد که مهاجمانش با دروازه‌ها آشتی کنند و طلسم گل نزدن های خود را بشکنند. در بازی قبلی مهدی عبدی به رغم تلاشی که داشت نتوانست گلزنی کند و البته بعد از بازی مورد حمایت یحیی گل محمدی قرار گرفت اما بعید به نظر می‌رسد این مهاجم برای بازی با نساجی حداقل جایی در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.

گل‌محمدی که بعد از تساوی با پدیده مشهد نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی خانگی دارد، به احتمال فراوان در خط حمله از زوج مغانلو و امیری استفاده خواهد کرد و مهدی ترابی را پشت سر آنها قرار می‌دهد تا مثلث زهردار تیمش در فاز تهاجمی شکل بگیرد. مسلما عیسی آل‌کثیر هم از گزینه های جدی برای این بازی است اما احتمال اینکه او در نیمه دوم و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، خیلی بیشتر است. گل‌محمدی این مهاجم را برای لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد و قصد دارد کم‌کم او را وارد ترکیب اصلی کند که در آن صورت و در لیگ قهرمانان آسیا شاهد تشکیل زوج آل‌کثیر و مغانلو خواهیم بود و طبعا امیری باید یک خط عقب تر بازی کند .در واقع بازگشت عیسی باعث می‌شود تا ترافیک در خط حمله پرسپولیس بیشتر شود و شاید هم این رقابت فشرده مهاجمان باعث شود طلسم گل‌نزدن‌های آنهاشکسته شود و بعد از مدت‌های مدید با دروازه رقبا آشتی کنند.

گفتنی است پرسپولیس در صورت پیروزی بر نساجی مازندران با ۴۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان، موقتاً در صدر جدول قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی