نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
۸ |
۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان شاهین بندرعامری است ولی شرایط استادیوم این تیم به هیچ وجه آماده میزبانی این دیدار نیست.

خبرورزشی - پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی طبق قرعه‌کشی این مرحله از رقابت‌ها که روز گذشته انجام شد باید به مصاف شاهین بندرعامری برود و حریف ناشناخته سرخپوشان امتیاز میزبانی این بازی را هم در اختیار دارد.

مسئولان باشگاه شاهین بندرعامری استادیومی تحت عنوان «دانش آموز» را برای این دیدار معرفی کردند ولی این ورزشگاه شرایط عجیب و دور از انتظاری دارد که بعید به نظر می‌رسد بتواند در آن از پرسپولیس میزبانی کند.

بندرعامری نام یک روستای کوچک در بوشهر است و دانش آموز نام استادیوم خانگی این تیم است که وضعیت چمن آن را ملاظحه می‌کنید و امکانات این ورزشگاه هم بسیار ابتدایی است و برای برگزاری دیداری در این سطح در جام حذفی که قرار است پخش زنده تلویزیونی هم داشته باشد مناسب نیست.

البته پیشتر سابقه داشته که مسئولین وقت سازمان لیگ حتی فینال جام حذفی را در ورزشگاه بی کیفیتی اروندان خرمشهر برگزار کرده اند و شاید مسئولین شاهین بندرعامری با استنادبه همین قضیه استادیوم خود را در حد و اندازه های اروندان خرمشهر قلمداد کرده اند و پیشنهاد میزبانی در این زمین را ارائه کرده اند.

عکس| وضعیت فاجعه‌بار استادیوم میزبان پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    چنین امکاناتی رو فقط از یه کشور در روی کره ی زمین میشه انتظار داشت!نه که کشورمون خیلی خیلی فقیره پول برای پرورش استعدادهای این کشور کلا نیست!!! فقط باید دعا کنیم وضعمون با این مسئولینی که دارن با دست خالی شبانه روز درحد مرگ برامون خدمت میکنند دیگه بدتر از اینی که هست نشه!
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    یه سری استقلالی میان میگن این که چیزی نیست ... همینی که هست ... بهونشون جور شد.خودشون تو این زمین بازی کنن میتونن راه برن؟بازی رو بیخیال
  • محمدطاها IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    ادمین جااان چه حرفایی میزنی لابد توقع داری بازی پرسپولیس و بندر عامری تو ورزشگاه نیوکمپ برگزار بشه چمن به این خوبی تا حالا دیده بودی خب چمنش کوتاه دیگه الان گل محمدی و کادرش دیگه راضی میشن خخخخ..خدایی تا حالا کسی اسم شاهین بندر عامری رو شنیده بود به امید یک قشقایی دیگر خخخخ..
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    یعنی قهرمان ایران و قهرمان غرب آسیا و فینالیست آسیا باید تو این زمین بازی کنه!!!!؟؟؟؟ معلومه تو سازمان لیگ چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بهبودی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      من می تونم بگم تو سازمان لیگ چه خبره ولی خبر ورزشی به مزاقشششش خوش نمی یاد قطعا حذفش می کنه.
  • sam US ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    از این سازمان لیگ چه انتظاری دارید وقتی این زمین افتضاح رو تایید کردن برای برگزاری بازی ها آدم ورزشگاه های تمرینی همین کشورهای عربی رو می بینه کیف می کنه با این زمین و پخش زنده بازی آبروی فوتبال ایران میره با این زمین و مورد تمسخر قرار می گیریم چرا برای تیم های دسته پایین تر هم سخت گیری زمین انجام نمیشه مگه اون ها بازیکن نیستن مگه بازی نمی کنند
  • فری عشقی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    خدایا شکرت بیچاره های کیسه عربستان به روزی رسیدن که دیگه اوج کری خونشون شده قرعه کشی جام حذفی خوب اون امیر آبادی کیسه از تو گوی برای الستقلال درآورد هرچند تیمی که کل افتخارش شیش تا گل خوردن از العین اماراتی در این دو سه سال توقع دیگه نباید داشت
  • شخصیت قهرمانی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    بهتره دچار خود تحقیری نشویم ، بله امکانات همینه وقتی تیم های بزرگ پایتخت زمین اختصاصی ندارند خوب دیگه چه انتظاری داریم ؟ شاید هم رقم های نجومی دستمزد بازیکناو ...باعث شده فکر کنیم در زمینه زیر ساخت ها و امکانات پیشرفتی حاصل شده ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی