نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۹
۰ |
۴
بازیکنانی که مسی کنارشان راحت نبود/ نارضایتی پنهان لئو 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازی کردن کنار لیونل مسی آرزوی خیلی از فوتبالیست‌هاست، اما برخی از ستاره‌های فوتبال سابقه خوبی از همکاری با کاپیتان بارسلونا ندارند.

خبرورزشی - برای هر بازیکنی رؤیا و افتخار است که با لیونل مسی همبازی شود و کنارش بازی کند. فرصتی که نصیب هرکس نشده و بازیکنان خاصی بودند که این شانس برایشان فراهم شد تا کنار لئو بازی کنند. به جز بازیکنانی همچون ژاوی، اینیستا، سوارس، نیمار و...  همیشه هم این هم‌تیمی بودن برای مسی خوش‌یمن نبوده است. کم نبودند بازیکنانی که نه مسی کنارشان راحت بود و نه آنها از بازی کنار این ستاره آرژانتینی احساس خوبی داشتند. 

زلاتان ایبراهیموویچ

بی‌انصافی است که بگوییم مشکل اصلی زلاتان در بارسلونا مسی بود. او با گواردیولا چالش داشت و دو طرف در کتاب‌های زندگی‌نامه خود آن را تصدیق کردند. البته مسی دوست داشت آن زمان مهاجم نوک باشد و انتخاب گواردیولا هم مثلث لئو، پدرو و تیری آنری بود. نکته‌ای که زلاتان را از اینکه انتخاب دوم باشد آزار می‌داد. به همین خاطر نه او با مسی خوب بود و نه مسی کنارش در زمین احساس راحتی می‌کرد؛ انگار پادشاه جدیدی در بارسا آمده باشد! البته زلاتان و مسی همیشه با احترام و علاقه در مورد هم حرف زده‌اند. 

داوید ویا

ویا در زمان خودش بهترین مهاجم دنیا بود که والنسیا را ترک کرد و به بارسا آمد اما همان ماجرای تکراری زلاتان برای او هم پیش آمد. مسی باز هم می‌خواست مهاجم‌ نوک باشد و ویا مزاحمش بود. این دو هیچ‌وقت از کدر بودن رابطه با یکدیگر پرده برنداشتند اما سال ۲۰۱۳ در جریان یکی از بازی‌ها وقتی ویا موقعیتی را هدر داد و به مسی پاس نداد با واکنش ستاره آرژانتینی روبه‌رو شد. همین کافی بود تا مشخص شود این دو کنار هم آنچنان خوب نیستند. 

پائولو دیبالا

دیبالا بازیکنی با سبک بازی شبیه به مسی بود که هم چپ پا بود و هم مثل او فانتزی بازی می‌کرد. به همین خاطر خیلی کم پیش می‌آمد که این دو به طور همزمان در تیم ملی آرژانتین به بازی گرفته شوند. دیبالا آن‌طور که باید در تیم ملی بازی نکرده که نشان می‌دهد لئو از حضور دیبالا کنارش در زمین خیلی استقبال نمی‌کند و مربیان آرژانتین هم از این ماجرا مطلع هستند. 

مائورو ایکاردی

این یکی کمی شخصی و اخلاقی است. ماجرای رابطه عاشقانه ایکاردی با وندا همسر سابق مکسی لوپس که سه فرزند هم داشتند باعث شد خیلی از بازیکنان آرژانتین حس بدی نسبت به این بازیکن پیدا کنند. یکی از این بازیکنان هم لیونل مسی بود که ظاهراً چنین اتفاقی را نتوانسته بود برای خودش هضم کند. شاید به همین خاطر است که ایکاردی به‌رغم درخشش در رقابت‌های باشگاهی اما زیاد در تیم ملی به بازی گرفته نمی‌شود. 

کریستین تِیو

می‌گویند تیو بازیکنی بااستعداد بود که می‌توانست یکی از ستارگان بارسلونا شود. او اما در بارسا دوام نیاورد که خیلی‌ها به مسی ربطش می‌دهند. منابع نزدیک به بارسا مدعی شدند سال ۲۰۱۵ ترکیب بارسا با باندبازی همراه بود و بازیکن جدیدی به حلقه اصلی راه پیدا نمی‌کرد. تئو یکی از آن بازیکنان بود که می‌گویند مسی بارها روی اعصابش راه رفت و او را در رختکن تحقیر کرده بود. در نهایت تیو از بارسا رفت و هیچ‌وقت هم ستاره نشد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی