نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
۰ |
۰
کشتی گیران ایرانی حریفان خود را شناختند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در بلغارستان حریفان خود را شناختند.

خبرورزشیمراسم قرعه‌کشی روز نخست این رقابت‌ها در اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوی کشتی‌آزاد، ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوی کشتی‌فرنگی، شب گذشته برگزار شد و ۳ کشتی‌گیر اعزامی کشورمان، حریفان خود را شناخته و از صبح امروز باید ابتدا با کشتی‌گیران بلغارستان (میزبان)، ترکیه و قزاقستان، اولین حریفان خود کشتی بگیرند. 

براساس قرعه کشی انجام شده، حریفان کشتی گیران ایرانی به این شرح است:

کشتی فرنگی:

* ۶۳ کیلو: شرکت کننده ۸ نفر، آرمین محب‌ثابت دوراول به‌مصاف ویچف (بلغارستان) می‌رود و درصورت پیروزی بر این حریف، دور بعد و در نیمه‌نهایی با برنده ماچالیکاشف از (گرجستان) و آرولو (اکوادور) مبارزه خواهد کرد.

* ۷۲ کیلو: شرکت کننده ۱۱ نفر، علی ارسلان دور اول استراحت دارد. سپس به مصاف باشار (ترکیه) می‌رود و درصورت پیروزی، با برنده دیدار ماکسیموویچ (صربستان) و نوربوسینوف (قزاقستان) روبرو می‌شود.

کشتی آزاد:

* ۷۹ کیلو: شرکت کننده ۱۰ نفر، حمیدرضا زرین‌پیکر تنها آزادکار ایران در روز نخست، دور اول استراحت دارد. دور دوم به‌مصاف آبدیگابار (قزاقستان) می‌رود و درصورت پیروزی بر این‌حریف، باید منتظر نتایج کشتی‌گیران گرجستان، بلغارستان و قزاقستان باشد.

* دیدارهای ۳ وزن دوم کشتی‌آزاد در اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلو و کشتی‌فرنگی در اوزان  ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلو روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین برگزار می‌شود که در کشتی‌آزاد فقط جمال عبادی (۷۴ کیلو) به نمایندگی کشورمان کشتی می‌گیرد و در کشتی فرنگی هم فقط مهدی فلاح (۸۷ کیلو) تنها نماینده کشورمان در ۳ وزن دوم است.

 رقابت‌های ۳ وزن پایانی کشتی‌آزاد در اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو و کشتی‌فرنگی در اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلو روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین برگزار می‌شود که در کشتی آزاد، مجتبی گلیج و امین طاهری در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلو به‌مصاف حریفان می‌روند. در روز آخر دیدارهای کشتی‌فرنگی هیچ نماینده‌ای نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی