پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۱ |
۰
هدیه مهاجم تنومند به علی کریمی با همکاری یک استقلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در یکی از حساس ترین دیدارهای روز گذشته دسته اول موفق شد بادران را شکست دهد.

خبرورزشی - خیبر خرم آباد در شرایطی روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه به مصاف بادران تهران رفت که پس از انتصاب علی کریمی به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه خیبر خرم آباد، نگاه‌ها به سمت این تیم آمد به خصوص اینکه آنها مربی باسابقه‌ای را بر روی نیمکت تیم‌شان دارند.

عبدالله ویسی که پس از حضور در جمع خیبری‌ها باعث تحول نتایج این تیم شده بود، در این دیدار آرش افشین بازیکن تازه به خدمت گرفته‌اش که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد را در ترکیب اصلی قرار داد و اتفاقا حضور او روی کسب سه امتیاز این بازی نیز تأثیرگذار بود.

هدیه مهاجم تنومند به علی کریمی با همکاری یک استقلالی

در دقیقه ۵۱ این بازی، حرکت خوب و یک و دو آرش افشین و فرزاد محمدی، باعث شکل گیری موقعیت خوبی شد که پاس تو در و زیبای آرش افشین سبب شد تا فرزاد محمدی با سنگربان بادران تک به تک شده و به ضربه ای دقیق، توپ را به تور دروازه حریف مدعی خود بچسباند.

بادران که امیدوار بود با کسب پیروزی در این بازی به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند، مقابل شاگردان ویسی مغلوب شد. در روزی که علی کریمی از نزدیک نظاره گر این دیدار بود، خرم‌آبادی‌ها با گل فرزاد محمدی به سه امتیاز فوق العاده حساسی دست پیدا کردند تا پاقدم جادوگر برای تیم عبدالله خوش یمن باشد.

خیبر با کسب این پیروزی و با توجه به تساوی آرمان گهر و قشقایی، توانست از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرد و با کسب ۲۲ امتیاز به رتبه سیزدهم جدول صعود کند. باید دید در ادامه عبدالله ویسی با حضور علی کریمی چه نتایجی برای خیبر کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    توانست از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرد و با کسب ۲۲ امتیاز به رتبه سیزدهم جدول صعود کند. یه جوری نوشتی که فکر کردم تومدن صدر جدول!!!!! نکشیمون نویسنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی