نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرنخ‌های جدید از جاسوسان رختکن استقلال و پرسپولیس و عوامل لو رفتن ترکیب
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای لو رفتن ترکیب تیم‌های استقلال و پرسپولیس کم کم برای مدیران دو تیم روشن می‌شود.

خبرورزشی - در چند وقت اخیر بعضی از اخبار درون تیمی بعضی تیم‌های لیگ برتری مانند استقلال و پرسپولیس، لو می‌رود. برای مثال شب قبل مسابقه، ترکیب آن‌ها در صفحات مجازی منتشر می‌شود و مواردی که فقط اعضای تیم به آن دسترسی دارند عمومی می‌شود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد مدیر یکی از دو تیم سرخابی، به شدت پیگیر قضیه شده است و به بعضی عوامل دخیل در ماجرا تذکر داده است.

در همین رابطه ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد: «سمیعی برای برخورد با لو رفتن ترکیب، دستور ویژه داده است.»

عوامل لو رفتن اطلاعات درون تیمی، با چند ایجنت سرشناس در ارتباط هستند. این ایجنت‌ها اخبار دریافتی را در جهت منافع خودشان منتشر می‌کنند. ایجنت‌ها بعد از کسب اطلاعات، آن را به گردانندگان صفحه مجازی خاص می‌فرستند تا منتشر شود. اعضای این صفحه بعد از لو رفتن ارتباط‌شان با ایجنت‌ها، اطلاعیه‌ای را منتشر کردند و سعی کردند اهالی رسانه را تهدید کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرانک دختر آبی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    همه میدونند که دلالی که شیش تا بازیکن تو استقلال داره با چهآرتا مربی و دارو دسته فرهاد مجیدی هم به تازگی قرارداد ایجنتی هم بسته از طریق این بازیکن هاشون تو تیم ترکیب رو میگیرند و به سایت های شرط بندی با قیمت های بالا میفروشند اون وقت فرهاد مجیدی عمو مدد بیچاره رو گرفته که تو جاسوس تیمی حالا شما بگردید دنبال پرتقال دزد رو؟!!؟
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    فک کنم ساکت مدیر سپاهان تو رختکن استقلال پرسپولیس جاسوس میزاره خخخخخ
    • سپاهانی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      هارهارهار!بجای این تیکه انداختنا باید همه هوادارا یه دل شیم تا تیمامون وفوتبالمون رو ازدست دلال ها و ادمینای کثیف مجازی نجات بدیم!البته تا وقتی هوادارای متعصب چشم و گوش بسته باشن ممکن نیست همونطور که ممکن نبود علی کریمی رای بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی