نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
۱ |
۰
تصمیم فرهاد مجیدی درباره ستاره خاص استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک تیم استقلال با منفی شدن تست کرونایش به محل تمرین استقلال رفت.

خبرورزشی -  بحران ویروس کرونا که در اولین روزهای سال ۱۴۰۰ گریبان استقلالی‌ها را گرفت هنوز به‌طور کامل از این تیم خارج نشده است. در همین مسابقه گذشته با پیکان یکی، دو بازیکن به‌ خاطر عدم حضور در تمرینات نتوانستند به‌طور کامل در اختیار تیم باشند و از طرف دیگر بابک مرادی، بهزاد غلامپور و فرزاد مجیدی نیز همچنان تست‌شان مثبت بود و در کنار آبی‌ها نبودند.

بابک مرادی که تنها بازیکن کرونایی باقی‌مانده بود، طی چند روز گذشته دوبار تست داد و هر دوبار تست او منفی شد، بنابراین با حاصل شدن بهبودی کامل برای این هافبک جوان، او از روز سه‌شنبه مجوز بازگشت به تمرینات را اخذ کرد.

اینطور که از شواهد پیداست بابک مرادی اولین فردی بوده که قبل از تعطیلات نوروز علائم ابتلا به ویروس کرونا را داشته اما به هیچ‌کس اعلام نکرده و همراه تیم به تبریز رفته است.

کادر فنی استقلال اعتقاد دارد در جریان سفر به تبریز برای مسابقه با ماشین‌سازی بابک مرادی ویروس کرونا را به سایر نفرات انتقال داده و این سهل‌انگاری او نباید بی‌پاسخ گذاشته شود. از این‌رو مرادی به تمرینات استقلال برگشت اما کادر فنی استقلال قصد دارد او را به‌خاطر سهل‌انگاری‌اش که منجر به کرونایی شدن اعضای تیم شده، جریمه کند.

فرهاد مجیدی که می‌خواهد تیمش را به‌طور کامل قبل از مسابقات آسیایی زیر نظر داشته باشد و اجازه ندهد ویروس کرونا بار دیگر گریبان اعضا را بگیرد، قصد دارد مرادی را جریمه کند، به همین خاطر احتمالاً ۵ درصد از قرارداد این هافبک استقلال کسر خواهد شد.

فرهاد مجیدی پیش از این محمد نادری و داریوش شجاعیان را به‌خاطر رفتارهای پرخطر کرونایی با جریمه نقدی ۵ درصدی مواجه کرده بود. البته باید این نکته را در مورد مرادی متذکر شد که او در بدو ورود به محل تمرین آبی‌ها از اعضای کادر فنی استقلال بابت اتفاقاتی که در ابتلایش به ویروس کرونا رخ داده، عذرخواهی کرد. مرادی اعلام کرد عمدی در کار نبوده و خودش هم تصور نمی‌کرده به ویروس کرونا مبتلا شده باشد. مرادی حالا خودش را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کند. 

او حدود ۱۵ روز از تمرینات استقلال دور بوده و باید با تمرینات بیشتر آمادگی قبلی خود را به دست بیاورد. مرادی با موهای خاصی که دارد از ابتدای ورودش به استقلال مورد توجه هواداران قرار گرفت و بعد از اینکه بحث محرومیتش کاملاً منتفی شد کم‌کم در ترکیب استقلال جا افتاد و نحوه بازی او به استقلال کمک زیادی کرد و کادر فنی استقلال روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. این بازیکن فرصت دارد خودش را برای بازی‌های آسیایی آماده کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    عیار فرهاد در اسیا مشخص میشه بعد حذف در مراحل حذفی اسیا!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی