پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
۲ |
۳
حمایت همه جانبه سرخابی‌ها از مربی استقلالی/ محبوب ما باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری در حالی به نیمکت نفت مسجد سلیمان برگشته که این هفته باید تیمش را آماده یک بازی سخت کند.

خبرورزشی - محمود فکری بعد از نیم فصل حضور روی نیمکت استقلال از هدایت آبی‌ها برکنار شد. سرمربی سابق استقلال بعداز استراحتی کوتاه هدایت تیم سابقش نفت مسجد سلیمان را بر عهده گرفت. کاپیتان سابق استقلال که هرگز نوانست به عنوان یک مربی محبوب در بین هواداران این تیم مطرح شود حالا فرصت این دارد تا دست کم برای چند روز دوباره به مربی محبوب و آبی‌ها بدل شود.

فکری این هفته در حالی روی نیمکت نفت خواهد نشست که این تیم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.  تیمی که با استقلال ۶ امتیاز و با پرسپولیس ۲ امتیاز اختلاف در صدر جدول ایجاد کرده است.

فکری در صورتی که بتواند این هفته از سپاهان امتیاز بگیرد همزمان مربی محبوب سرخابی ها خواهد شد و البته دوباره در لیگ برتر خودی نشان خواهد داد. باید منتظر ماند و دید فکری میتواند تنور لیگ را دوباره داغ کند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    جناب فکری من واقعا پرسپولیسی هستم کاش به این زودی ها نمیرفتی استقلال ودر ضمن بازیچه بعضی افراد نشو که سؤال های صد من ی غاز میپرسن افتخار کن که آدم پاکی هستی پشتیبان افراد خوب مثل شما و پیروز قربانی وخیلی های دیگر از پرسپولیسیهای عزیز خدا هستش انشالله همه مربی های پاک وارزشمند در کارشان موفق باشند..یا علی
  • gaber IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    فقط سپاهان را با بازی دفاعی و ضد حمله میشه ازش امتیاز گرفت نباید به بازی هجومی فکر کند بهرحال سپاهان و استقلال و پرسپولیس بازیکنان خوب ایران را گرفته اند که با دیگر تیم‌ها بلحاظ ساختاری و بازیکن اختلاف فاحشی دارند نباید بی گدار حمله کرد باید سپاهان را خسته کرد و ضربه را زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی