نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
۰ |
۰
افشاگری از اختلاف دالما و جیانینا با مارادونا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماتیاس مورلا، وکیل سابق دیگو مارادونا، درباره رابطه نه چندان خوب دو دختر او با این اسطوره فقید صحبت کرده است.

خبرورزشی - ماتیاس مورلا، وکیل سابق دیگو مارادونا و دو دختر این اسطوره فقید یعنی دالما و جیانینا بر سر مسائل مربوط به وراثت و حقوق تصویر درگیر هستند.

اما وکیل سابق دیگو مارادونا صحبت‌های تکان دهنده‌ای را مطرح کرده است. مورلا گفت: این واضح است که مارادونا رها شد. خیلی غریب و به تنهایی از این دنیا رفت. البته به روز خواهرهایی که روزانه با او صحبت می‌کردند و البته چند دوست و پسرش که به ملاقات او می‌رفتند. دیگو می‌گفت دالما و جیانینا من را دوست ندارند.

مورلا در ادامه گفت: ما برای مراسمی جهت حمایت از نویسندگان به کلمبیا رفته بودیم. در یک لحظه سینی کوکائین از مقابل ما عبور کرد و مارادونا به من گفت بیا برویم. بعد از آن دیگو درباره پولی که در اختیار داشتیم از من سوال کرد. باز هم می‌گویم او به جز خواهرهایش و چند دوست کسی را برای کمک نداشت. فراموش نکنید وقتی از دنیا رفت نیمی از من نیز این اتفاق برایش افتاد. چیزی وجود دارد که من هرگز نمی‌خواهم آن را ببخشم. آن‌ها (دختران مارادونا) اجازه ندادند من مارادونا را ببینم. او همیشه از علاقه‌اش به من می‌گفت. ندیدید که دیه گو وصیتش درباره دختران را لغو کرد؟ چرا به عروسی آن‌ها نرفت؟ و چرا نام آلما او را عصبانی می‌کرد؟ دیگو و آلما ‌و تا سر حد مرگ با مارادونا جنگیدند. هر اتفاقی که افتاد بسیار ناراحت‌کننده بود. با مرگ مارادونا نیمی از من نیز مرد. حالا مدت زمانی از این موضوع گذشته و صداهایی که درباره قتل او شنیده می‌شود کم کم بی‌اعتبار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی