نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله دوباره محمود فکری به چند استقلالی/ ما رفتیم تا جا برای بعضی‌ها باز شود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای ۱۱ بازی به این تیم آمدم، چون سپاهان اولین بازی است نباید خودمان را کنار بکشیم و باید در هر ۱۱بازی نتیجه بگیریم.

خبرورزشی - محمود فکری در مورد قبول هدایت نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: شناخت کافی از تیم و فضای شهر داشتم. این تیم با مربیگری خودم به لیگ‌برتر صعود کرد به همین خاطر عِرقی به این تیم که نماینده بختیاری‌هاست دارم. دوست دارم سال‌های سال در لیگ برتر بماند. با توجه به فضای موجود احساس کردم می‌توانم کمک کنم و ان‌شاالله با کمک هم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط این تیم و مسائل مالی آن، گفت: در بحث مالی مسئولین قول‌هایی داده‌اند. ۵۰درصد پول بازیکنان طبق آنچه اطلاع دارم پرداخت شده است. قرار است از جانب مسئولین شهری و استانی همکاری بیشتری صورت بگیرد تا منابع و مسائل مالی تیم تامین شود. همچنین باشگاه امکانات خوبی در اختیار دارد و مشکلی نیست اما به هرحال در حد و اندازه خودش است و انتطار ما نباید بیش از حد باشد. ولی آنچه لازم است را مطمئنا انجام می‌دهند. باید تمام تلاش را به کار بگیریم تا با توجه به پتانسیل موجود، تیم نتایج خوبی کسب کند، جایگاه شایسته‌ای را به دست بیاورد و آخر فصل هم بدون دغدعه در لیگ برتر بماند.

وی در خصوص کیفیت تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. مجتبی حسینی تیم خوبی را بسته و بازیکنان جوان و با انگیزه هستند. در نیم فصل اول نتایج خوبی هم گرفتند اما با رفتن حسینی در روندشان فاصله افتاد. ما تلاش می‌کنیم از پتانسیل بچه‌ها استفاده و بتوانیم بهترین کیفیت و شرایط را برایشان ایجاد کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: 

فکری در مورد اینکه آیا مطالبات باقی مانده‌ای از باشگاه استقلال دارد، گفت: مقداری از مطالبات مانده، بحث شکایت باشگاه نساجی از من مانده که اسماعیل خلیل‌زاده قول داده مرتفع شود.

وی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال ناراحتی دارد، گفت: نه، مشکلی خاصی ندارم. همیشه به استقلال بدهکارم. حالا اتفاقاتی افتاده که بعدا همه متوجه می‌شوند. البته خیلی‌ها هم متوجه شدند و می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاد. بعدا هم بیشتر متوجه می‌شوند که چه کارهایی با ما کردند.

فکر در مورد اینکه گفته بود اجازه ندادند کارش را در استقلال انجام بدهد و چرا این اتفاق افتاد، اظهار داشت: بعضی‌ها نیاز داشتند ما برویم تا آن‌ها بیایند و باشند و همه کارها را هم انجام دادند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اولین محک این تیم با هدایت او مقابل سپاهان گفت: ما برای ۱۱بازی باقی‌مانده آمدیم. چون اولین بازی سپاهان است نباید خودمان را کنار بکشیم و بگوییم ما نبودیم. ان‌شاالله در این ۱۱ بازی بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. سپاهان صدرنشین است و بازی سختی داریم اما اگر بازیکنان ما با همان کیفیت خودشان و با انگیزه وارد زمین شوند می‌توانیم امتیاز هم بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Blue Love IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    نمیفهمم چرا باشگاه سپاهان غرق در پوله اما مردم خوب مسجدسلیمان حق داشتن زمین تمرین ندارن؟ چرا تراکتور و فولاد بیشترین امکانات رو دارن اما تیمای مردمی صنعت نفت و نساجی بی پول هستن؟ یه بار باید مراجع قضایی به پولهای سپاهان ورود کنن.
    • تاجی متعصب IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      ذوب آهن هزینه هاش رو کارخونه ذوب آهن اصفهان میده و سپاهان هم کارخونه فولاد مبارکه اصفهان به همین دلیل به چاه نفت وصل هستن و هیچوقت مشکلات مالی نداشتن
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    سلطان محمود عشقی در قلب ما هواداران پرسپولیس جا داری . سلطان محمود من طرفدار تک هستم و امیدوارم که در نفت مسجد سلیمان موفق باشی .سلطان محمود عشق مایی ❤❤❤❤❤❤
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    # سلطان محمود را آخر فصل برگردانید .
  • محمودآرپی جی زن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    محمودخان ناراحت نباش پرچم آبی استقلال هیچگاه زمین نمانده و فقط توسط سردارانش دست به دست میشود استقلال با تلاش پیشکسوتانی چون شما به اینجا رسیده فرهاد هم فرزند استقلال است و مثل سایرین چند صباحی هست و خواهد رفت پس هیچ چیزی بهتر از نام نیکی نیست که افراد با رفتار و کردار خوبشان بجا بگذارند اینها بازیهای زندگیست انشالله که استقلال با فرهاد در اوج قراربگیرد و بتوانیم ستاره سوم آسیا را کسب کنیم
  • علی DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    عوامل پشت پرده نگذاشتند تا فکری نتیجه بگیرد. فکری مربی خوبی بود. و از مجیدی بهتربود
  • اکبرمعراجی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    جناب فکری خوبیت نداره دیگه درمورداستقلال صحبت کنی... شما درامتحان مردود شدی... موفق باشید... مجیدی سروره همه استقلالیا
  • کیسه تیم مظلوم حکومتی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    اینو باند بازی های بازیکنان با مجیدی و تبلیغات پیج های مجازی که تخت کنترل مجیدی بود برکنار کردن وگرنه این داشت کارش رو میکرد اگه نارضایتی برای این بود که خوب و زیبا بازی نمیکنن مگر الان خوب و زیبا بازی میکنند .. جلو پیکان به زور دوتا موقعیت گل داشتن
  • آبادان برزیلته IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    پرس سنگین +دوندگی بالا+ راه غلبه بر سپاهان
  • مسعود عشق اس اس IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    چقدر برای باشگاه بزرگ و پرهواداری مثل استقلال زشت و ناپسنده که پیشکسوتان خوش نامش برای هم کری بخوانند و غیبت کنند و حسادت بورزند..باشگاه بزرگی که چندین دهه افتخارات داخلی داشته و 2 جام آسیایی برای ایران مون به ارمغان آورده اما دریغ و هزار افسوس که اون هم دلی و هماهنگی و دلسوزی و برادری که در باشگاه رقیب می بینیم و البته بسیار پسندیده ست،،در تیم محبوب و دوستاره استقلال هرگز دیده نشده..دلیل اینهمه دشمنی و زیرآب زنی و خشم و کینه پیشکسوتان استقلال برای همدیگر چیست و چرا این آقایان سر سوزنی بفکر هواداران زجر دیده و مظلوم استقلال نیستند؟؟چرا هر پیشکسوتی که در استقلال نیست مدام به سرمربی فعلی حمله ور می‌شود و خودش را بالاتر از باشگاه و هواداران می‌گیرد و می بیند؟؟به چه حقی حق دهها میلیون هوادار را زیر پا می‌گذارید؟؟ آیا در تیم رقیب هم اینطورست؟؟جناب فکری،شما مدتی مفتخر به سرمربیگری استقلال بزرگ بودید و حالا به دلیل نارضایتی محضی که هواداران داشتند، دیگر نیستید والسلام..اگر استقلالی واقعی باشید که نباید استقلال و سرمربی فعلی را تخریب کنید وگرنه کاملا حق با هواداران بوده و شایسته اخراج بوده اید
  • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    محمود لنگ سوراخ کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی