نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس باز هم فرصت سوزی کرد/ عالیشاه پای مهاجمان پرسپولیس را به گل باز کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در روزی که کاملاً برتر از نساجی مازندران بود با برتری مقابل این تیم به صدر جدول را از سپاهان پس گرفت.

خبرورزشی - در روزی که پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود، موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق کرد و با دو گل کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر از سد شاگردان ساکت الهامی گذشت تا با روحیه خوب به لیگ قهرمانان آسیا برود.

گل محمدی که حالا تیمش را بهتر از همیشه می‌شناسد و نفرات بیشتر و آماده‌تری را هم در اختیار دارد برای بازی با نساجی اصلا ریسک نکرد و ترکیب خوبی را به میدان فرستاد. تیم او در همان ۳۰ دقیقه اول بازی یک گل زد و بارها و بارها با حرکات ترابی نظم دفاعی نساجی را بر هم زد. در واقع اگر همان ۳۰ دقیقه اول بازی را می‌دیدید می‌توانستید حدس بزنید که برنده بازی قطعاً پرسپولیس است چرا که شاگردان یحیی کاملاً باانگیزه و آماده نشان دادند و اجازه هیچ کاری را به بازیکنان نساجی ندادند. در آن سو ‌مازندرانی‌ها تقریباً هیچ حرف خاصی برای گفتن نداشتند و به جرأت می‌توان گفت در طول ۹۰ دقیقه فقط یک فرصت ایجاد کردند.

کادر فنی نساجی آنقدر عصبی بودند که دو نفرشان اخراج شدند و این مسئله در بازی تیم نساجی هم کاملاً نمود داشت. مسلما این تیم با این وضعیت کار سختی برای بقا در لیگ بیستم دارد هرچند که تعداد تیم‌های ضعیف لیگ برتر کم نیست و همین مسئله مازندرانی‌ها را به بقا در لیگ امیدوار می‌کند.

پرسپولیس در حالی با دو گل از سد نساجی گذشت که حداقل چهار گل نزد وگرنه می‌توانست قبل از سفر به آسیا یک پیروزی پرگل را جشن بگیرد.

در این بازی امید عالیشاه با پاس خوبی که به آل کثیر داد هم باعث شد تا او بعد از مدت‌ها گلزنی کند و هم طلسم مهاجمان پرسپولیس در لیگ بیستم را شکست.

گلی که عیسی در دقایق پایانی مسابقه با نساجی زد سومین گل مهاجمان پرسپولیس در لیگ بیستم بود. در واقع از ۲۷ گلی که پرسپولیس به ثمر رسانده ۲۴ گل سهم مدافعان و هافبک‌ها بوده و مهاجمان تنها سه گل به ثمر رسانده اند.

گلی عیسی را هم باید به پای عالیشاه نوشت که به نوعی فداکاری کرد تا طلسم مهاجمان پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بشکند و آل کثیر هم با روحیه خوب وارد این مسابقات شود. تشکر کردن های عیسی از امید کاملا بیانگر این مطلب بود و نشان می‌داد که در تیم گل محمدی رفاقت و اتحاد خوبی وجود دارد. نکته‌ای که هواداران پرشمار پرسپولیس را به موفقیت تیم محبوب‌شان در آسیا امیدوار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    این فرصت سوزیها اصلا قابل توجیه نیست به موقعیتها امتیاز نمیدن. تو استادیوم آزادی توپ خراب میکنن بعد انتظار دادن تو زمین حریف با موکت خیس و علف قد چنار چیکار کنن؟! سپاهان از حداقل فرصتها گل میسازه اینطوری امیدی نیست جه لبگ برتر چه لیگ قهرمانان.
  • بهبودی IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    والله ما که یکسره از این فرصت خراب کردن ها یه سره داریم حرص می خوریم. مربیای پرسپولیس باید یه فکر اساسی بکنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی