۱۰
واکنش جدید هواداران پورتو درباره طارمی پس از بنر عجیب علیه او
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کانال مشهور طرفداری پورتو در فضای مجازی از امیدواری به هت‌تریک مهدی طارمی در بازی برگشت مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

خبرورزشی - هواداران پورتو چند روز پیش بنری را علیه طارمی منتشر کرده بودند. طارمی در مقابل سانتاکلارا یک گل خالی را از دست داد و با اینکه یک پنالتی گرفت نتوانست عملکردی از جنس بازی همیشگی‌اش ارائه کند. هواداران پورتو به همین دلیل بنری زده‌ بودند با این مضمون که «طارمی حاضر است گل نزند، اما پنالتی بگیرد.»

هواداران پورتو پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا حالا واکنش جدیدی نسبت به طارمی نشان داده‌اند. پورتو در چارچوب دور رفت لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود مقابل چلسی بدون حضور طارمی شکست ۲ بر صفر را تجربه کرد تا کار برای این تیم و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شود. مهدی طارمی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل یوونتوس در این مسابقه حضور نداشت و طرفداران پورتو امیدوارند با قرار گرفتن ستاره ایرانی در ترکیب پورتو در بازی برگشت، این تیم چلسی را شکست دهد.

در فضای مجازی، کانال مشهور طرفداری باشگاه پورتو به نام «پورتیستا» اظهار امیدواری کرد که مهدی طارمی در مسابقه برگشت مقابل چلسی هت‌تریک خواهد کرد.این امیدواری پورتیستا باعث شده تا بسیاری از طرفداران پورتو این پست را دست به دست بچرخانند و از گلزنی طارمی در مسابقه برگشت صحبت کنند.

پورتیستا همچنین نوشت نبود طارمی و سرخیو اولیورا برای کونسیسائو بسیار گران تمام شد و اگر آنها بودند، پورتو چنین شکستی مقابل چلسی را تجربه نمی‌کرد. دیدار برگشت در روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    طارمی هت تریک میکنه
  • فاطی تی تی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    هتریک مقابل چلسی؟فکر کردن بهشم زیادی جذابه
  • تتلیتی وحشتناک غ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    لیگ معتبر پرتغال باعث افتخار است
  • تتلیتی وحشتناک باهوش واقعی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    لیگ پرتغال جدیدا خیلی معتبر شده امیدوارم پورتو چلسی که از لیگ درپیتی انگلیس هست رو کیسه گل کند
    • .،. IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      جون ما ؟قبلا پرتغال درپیت بود ک الان انگلیس درپیت شد؟ البته اشکال نداره از کسی که به لیگ دوزاری ایران با چمن مصنوعی میگه معتبر زیاد انتظار ندارم
    • عادل IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      شما خوبی داداش !! الان ليگ های درجه 2 اروپا هم ارزششون خيلی بيشتر از ليگ ايرانه ! حداقل د ر آنجا تيم ها ازيک مديريت صحيح وامکانات اوليه و لازم و همچنين مربيان باسواد و باتجربه بهره می برند !! اينکه پای بازيکنان ايران بعد از مدت ها به ليگ های اروپائی باز شد خودش يک حرکت به جلو است . مرحله بعد ارتقاء سطح بازيکنان و حضور در ليگ های درجه يک است ! اينکه شما هميشه صحبت از درجه دوم و سوم بودن بعضی ليگ های اروپائی بفرمائيد را متوجه نمی شم که از اعتبار چه چيزی می خواهيد کم کنيد ؟؟ همين پورتو از ليگ درجه دوی پرتقال باعث حذف يونتوس از ليگ درجه يک ايتاليا شد .........
  • .،. IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    واقع بینانه بخوایم بگیم چلسی الان یکی از قدرت های اروپا شده با وجود توخل بعید میدونم قهرمان نشن
  • حسین IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    اگه واقع بین باشیم پورتو تو بازی رفت از چلسی بهتر بود امیدوارم طارمی ایرانیهارو سربلند کنه.حالا هتریک هم نکرد گل بزنه.
  • امیر علی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    درسته چلسی تیم قوی تر و کامل تری اما پروتو اگر اولویرا و طارمی رو داشت شاید نتیجه بهتری میگرفت
  • محمود IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    به نظرم مهمترین مشکل آموزش فوتبال تو ایران اینکه به بازیکنا فقط تکنیک یاد داده میشه.تاکتیک و بازی تیمی که برای آموزشگاه های فوتبال ایران اصلا مطرح نیست.دلیلشم اینکه باشگاه های ایرانی تو تیم های پایه فعال نیستن و مثل تی های اروپایی نیستن که رو بازیکنای با استعداد از رده های پایین سرمایه گذاری کنن و دنبال این باشن که بازیکنا تا رده های بالا کنار هم باشن.به علاوه اینکه مدرسه های فوتبالم فقط جایی هست که پول میگیرن و یسری تمرین تکراری برای بالا بردن تکنیک بازیکنا ارائه میدن.مدرسه های فوتبال برزیلی هم همینطورن.با این تفاوت که به بازیکنا عنصر سوم فوتبالو یعنی هوش و حفظ آرامش و قدرت تصمیم گیریرو به بازیکنا یاد میدن.مشکل امثال طارمی اینکه عنصر سوم فوتبالو بلد نیستن.تا تو موقعیت خطرناک قرار میگیرن هول میشنو و تصمیم اشتباه میگیرن و کلی موقعیت خوب و تک به تکو از دست میدن نمونه دیگشم مهاجمای پرسپولیس.تو فوتبال دنیا اینجور موقعت ها کمتر پیش میاد ولی وقتی بازیکنی تو این موقعیت قرار میگیره به خاطر آموزش صحیح اکثرا گل میکنه.گلم نشه توپو به دروازه بان پاس نمیده.سایه توپو نمیزنه و یا به بیرون شوت نمیزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی