نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمله ایرانی‌ها به لیگ قهرمانان/ پرسپولیس فردا به هند می‌رود، استقلال پس فردا به جده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 در روزی که فولاد خوزستان برای کسب چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد، پرسپولیس راهی هندوستان خواهد شد.

خبرورزشی - پرسپولیس صبح فردا با کاروانی ۴۳ نفره راهی هندوستان می‌شود تا کار خود را برای دور جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند.

پرسپولیس در حالی برای بازی چهارشنبه آماده می‌شود که هنوز زخم فینال سال گذشته را بر تن دارد و مسلماً می‌خواهد امسال هم تا مراحل نهایی بالا برود. صرف نظر از ساده‌تر بودن گروه پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های ایرانی باید گفت شاگردان یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین تیم‌های فعلی ایران هستند و فوتبالدوستان امید زیادی به موفقیت دوباره این تیم در آسیا دارند.

استقلال هم فردا راهی جده می‌شود تا کم کم خود را برای بازی با الاهلی عربستان، الدحیل قطر والشرطه عراق آماده کند. گروه استقلال نسبت به پرسپولیس سخت‌تر است اما هواداران استقلال امید بسیاری دارند که تیم‌شان با غلبه بر این سه حریف به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعد شود و حذف فصل گذشته را جبران کند. تراکتور هم باید راهی امارات شود تا خود را برای بازی با پاختاکور، الشارجه و نیروی هوایی عراق آماده کند.

مسلماً تراکتوری‌ها هم مثل سایر نمایندگان ایران انگیزه‌های بسیاری دارند و خوب می‌دانند که هواداران پرشور تراکتوربا هیچ چیزی جز صعود از این گروه راضی نمی‌شوند. برای هر چهار نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم و البته به آنها یادآوری می‌کنیم که سطح توقع فوتبال‌دوستان ایرانی بالاست و هرگز به صعود از مرحله گروهی راضی نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی