نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لطف بزرگ فکری به استقلال و پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نفت مسجدسلیمان در اصفهان موفق به متوقف کردن سپاهان شود، محمود فکری عملاً لطف بسیار شایان توجهی به پرسپولیس و حتی استقلال کرده است.

خبرورزشی - محمود فکری به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شده و دوشنبه هفته جاری باید برای اولین بار در این فصل روی نیمکت این تیم بنشیند. از قضا گذر فکری دوباره به سپاهان افتاده و باید مقابل تیمی صف‌آرایی کند که نقش بسیار مهمی در جدایی‌اش از استقلال ایفا کرد.

ناکامی آبی‌پوشان همراه با محمود فکری برابر سپاهانی‌ها صدای اعتراض هواداران این تیم را به اوج رساند و زمینه برای کنار رفتن او را فراهم کرد اما حالا به حکم قرعه، اولین مسابقه این سرمربی همراه با نفت مسجدسلیمان دوباره برابر شاگردان محرم نویدکیا خواهد بود. شرایط جدول به گونه‌ای است که سپاهان برای پس گرفتن صدر، حتماً باید حریف خوزستانی خود را شکست دهد و حتی در صورت مساوی هم در رتبه دوم باقی خواهند ماند.

البته اگر نفت مسجدسلیمان دست به کار بزرگی زده و در اصفهان موفق به متوقف کردن سپاهان شود، محمود فکری عملاً لطف بسیار شایان توجهی به پرسپولیس و حتی استقلال کرده است چون با پیروز نشدن سپاهانی‌ها، پرسپولیس صدر جدول را حفظ می‌کند و استقلال نیز با امیدواری و انگیزه بیشتری کار را دنبال خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    با اینکه استقلالی ام ولی ارتش زرد اصفهان به راحتی ۳ تا میزنه به nmis

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی