نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۷
لژیونر ملی‌پوش در لیست نقل و انتقالاتی استقلال؟/ واکنش فرهاد مجیدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال بازگشت امید ابراهمی به استقلال با وجود اتمام قراردادش با الاهلی قطر ضعیف است.

خبرورزشی - امید ابراهیمی هافبک ملی پوش و ۳۳ ساله‌ای که در دو فصل گذشته برای الاهلی قطر به میدان رفت، قراردادش با این تیم به پایان رسید و برخی اخبار از قطر حکایت از عدم علاقه باشگاه قطری به تمدید قرارداد با این ملی پوش ایرانی دارد.

در حالی که برخی از گمانه زنی‌ها حکایت از بازگشت احتمالی ابراهیمی به استقلال دارد، اما خبرنگار ما در این خصوص کسب اطلاع کرد این آبی پوش سابق (حداقل تا امروز) گزینه بازگشت به این تیم نیست. تاکنون حتی صحبتی در خصوص بازگشت ابراهیمی به جمع آبی پوشان نشده و فرهاد مجیدی هم درخواستی در این راستا نداشته است.

آبی پوشان در پست هافبک دفاعی بازیکنانی مثل مسعود ریگی و مهدی مهدی پور را به عنوان نفرات اصلی دارند؛ و فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و سینا خادم پور هم نفراتی هستند که قابلیت بازی در این پست را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا سیدریحانی GB ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    امیدابراهیمی هنوز بازیکن آزاد نیست بازیای جام حذفی قطر تموم نشده.
  • دو ستاره IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    با دو جمله ی اخرتون %90 مخالفم فقط مسعود ریگی با امید ابراهیمی قابل مقایسه است و الا بقیه یا در حد یه هافبک دفاعی خوب نیستن و یا پستشون یه چیز دیگه است .
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    بهترین هافبک دفاعی دهه 90 ابراهیمی هست حتی از ریگی هم بهتر بود. کاشته های دقیق، پنالتی های مطمئن و... باید هرجوری شده امید برگرده. جدا از این اگه به هر دلیلی دیاباته از استقلال رفت، تنها کسی که میتونه جاشو پر کنه فقط کاوه رضایی هست. چون مهاجمای دیگه در این سطح نیستن. کاوه تو تیم متاسفانه بی تاکتیک منصوریان 13 گل زد و 9 پاس گل داد و الماسی بود. امیدوارم کاوه یا امید یا هردو برگردن
  • Taj fan boy IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    به جز ریگی بقیه هیچکدوم در حد فرمانده نیستن. امید بعضی اوقات بازیسازی هم میکرد. این مهدی پور رو رد کنید بره ابراهیمی بیاد، بازوبند هم باید به امید بدن. پژمان هم مدافع خوبیه اگه بتونن بیارنش. هرچند شاید بعضی هواداران راضی نباشن
  • Taj fan boy IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    اگه آقا فرهاد بخاد با دو هافبک دفاعی بازی کنه باید امید رو بیاره چون مهدی پور و بقیه در این حد نیستن. البته روزبه هم شاید قصد اومدن داشته باشه.
  • شمسعلی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    باید برگرده جای علی کریمی رو پر کنه با ریگی عالی میشه وسط زمین
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    ابراهیمی خیلی عالی بود کریمی هم بهتر از او اما هردو در استقلال آماده و بزرگ شدن و موقعی که بال در آوردن فرار رو بر قرار ترجیح دادن بخاطر پول یا هرچی که به خودشون مربوط بود اما استقلال هم به هوادارانش مربوطه به مردم مربوطه مَن ِ هوادار که وقتی این قبیل بازیکنان تیم رو ترک میکنن و تنها میذارن با کلی مشکلات فنی و .... باید غصه و ناراحتیش رو تحمل کنم تا یه بازیکن دیگه بیاد و کلی کار کنه تا آماده بشه و یکی مثل اینا بشه و کلی هم تیم باید بالا و پائین بشه پس مَنِ هوادار باید هیچ وقت فراموش نکنم که این بازیکنان رو باید فراموش کنم ! به هیچ عنوان این بازیکنان رو تحت هیچ شرایطی نباید به تیم راه داد مَنِ هوادار باید راضی باشم که یه بازیکن از تیم امیدمون رو بیاریم اما اینها رو به تیم راه ندیم پسری که خانواده اش رو در شرایط بد و سخت ترک میکنه بعد از چند سال اومدنش به درد هیچ کسی حتی خودش هم نمیخوره امید هم بهتره بره با پولهایی که کسب کرده حالش رو ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی