کودتا! ؛ آقای فکری چرا همان موقع برخورد نکردی؟/ آن موقع که باید حرف می‌زدی سکوت کردی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود فکری سرمربی سابق استقلال برای چندمین بار در روزهای گذشته حرف از کم کاری چند بازیکن استقلال در زمان مربیگری خودش زده است.

خبرورزشی - محمود فکری در زمان حضورش در استقلال مقابل یکسری مسائل سکوت می‌کرد و حتی از بازیکنان حمایت می‌کرد که این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست. وقتی رشید مظاهری آن مصاحبه عجیب را انجام داد و وقتی وریا غفوری بعد از تعویض مستقیماً به منزل رفت، محمود فکری نه تنها با آنها برخورد نکرد بلکه چشم‌هایش را بست و با صدای رسا گفت حتی اگر وریا شاکی باشد و اعتراضی داشته باشد، حق دارد!

 آن مصاحبه فکری هنوز در ذهن همه فوتبال دوستان و همه هواداران استقلال هست اما حالا که چند ماه از جدایی او می‌گذرد حرف از کم کاری می‌زند که طبعاً حتی اگر درست هم باشد، قابل پذیرش نیست.

فکری که مربی سالمی بود و زحمت زیادی را هم برای استقلال کشید ولی باید همان موقع با بازیکن سالاری مبارزه می‌کرد. فکری می‌توانست حداقل دو بازی کسانی را که اعتراض کرده بودند، روی نیمکت بنشاند و بعد به هواداران اعلام کند که به خاطر منافع و پیراهن استقلال چنین کاری را انجام داده‌ است. مسلما در آن صورت هواداران استقلال هم به خاطر تیمشان با این مسئله کنار می‌آمدند اما حالا صحبت‌هایی می‌کنند که حتی اگر درست باشد، هیچ خریداری ندارد.

 فکری آن موقع که باید اقدام می‌کرد، سکوت کرد و حالا که باید سکوت کند حرف می‌زند! آن هم حرف‌هایی که نه کمکی به خودش می‌کند نه به استقلال و نه به نفت مسجدسلیمان.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taj fan boy IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    کودتا؟ خخخخخ کدام کودتا آقای فکری؟ شما مسعود ریگی بی حاشیه ترین بازیکن استقلال رو نیمکت نشین کردی! از میلیچ استفاده نمیکردی. یکم دیگه میموندی قائدی و ارسلان رو هم اخراج میکردی! در زمان شما همه افت کرده بودن. دستیار هاتون هم دانش فنی زیادی نداشتن. هرچند خودم آقای مرفاوی رو به خاطر گلزنی در فینال آسیا و قهرمانی استقلال قبول دارم اما در مربیگری موفق نبودن. ۱۶ هفته مربی بودی، یه بازی خوب ندیدیم. چرا همه بازیکنا اشتباه میکنن؟ ارسلان مطهری باتعصب ترین بازیکن استقلاله بعد زمان شما افت کرد
    • مولر از برلین DE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      بعضی بازیکنان در زمان فکری بی تفاوت . حاشیه ساز بودند!!!
  • بهنام IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    این آقا حرف از شرافت و جوانمردی و جزای میگه ولی همین آقا بخاطر استقلال جوانمردی و شرافت رو زیر پا گذاشت ولی خیلی راحت تیم نساجی رو که باهاش قرارداد داشت ول کرد این حرفا خریداری نداره آقای فکری
  • Taj fan boy IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    فکری نباید ضعف خودشو گردن بازیکن ها بندازه... همه میدونن قائدی تو استقلال و ایران یکی از بهترین هاست و فکری باهاش بد بود. شما با بازیکن رابطه خوبی نداشتی. منصوریان هم مثل شما رفت ولی هیچوقت علیه بازیکن ها حرف نزد چون با شما فرق داشت.میگیم دو هفته آخر زیرآبتو زدن، چرا قبلش تیمتون تاکتیک نداشت؟
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    مجیدی سال قبل نصف شما بازیکن داشت ولی تیمش بهتر بود
  • اکبر معراجی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    هدف فکری که معلومه ازچشم هوادارای اصیل استقلال افتاده دوتا چیزه...یک: فراربه جلو ومخفی کردن ایرادات فنی ومدیریتی خود که متاسفانه باید گفت مردم شعوردارن جناب فکری. ودوم اینکه میخاد تمرکز استقلال رو به هم بریزه...وای بردروغگویانی مثل قلعه نویی وفکری که ادعای استقلالی دارند اما فقط به دروغ...فکری میگه استقلالیم اما دروغ میگه.. خداروشکر که فکری وامثال فکری دروغگو دیگه تاعمر دارن نمیتونن بیان استقلال چون دستشون رو شده به هوادارای بافهیم استقلال...فکری حیا کن دروغ گفتن واستقلال رو رها کن...شرم خوب چیزیه.
  • استقلال قهرمان IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    گذشت و رفت اما فکری واقعا در اون مقطع هیچ کاری نمیتونست بکنه وقتی تیمت بالای جدوله و از بیرون مافیای فوتبال و مافیای لنگ دارن حمله میکنن از داخل هم بازیکنانت (درواقع فرزندانت ) با تحریک دیگران میخوان توکارِت بذارن چه کاری میشه کرد؟ خودتون رو جای فکری بذارین همین هواداران اگر فکری به وریا حمله میکرد یا کنارش میذاشت فحاشی نمیکردن ؟ استقلال اگر دولتی و وزارتی نبود و صاحبانش با مافیای سرخ هم پیمان نبودن و واقعا صاحب داشت کدام بازیکنی چنین جراتی میکرد ؟
  • محمدطاها IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    بنظرم آقای فکری بهتر است به جای مصاحبه های پی درپی با دلیل و مدرک حرف بزنه و شهامت داشته باشه ضعف خودشو به دیگران ربط نده..اگر دو تا دستیار درست و حسابی داشت و تیمش برنامه و تاکتیک داشت هیچ قدرتی امسال جرات نداشت برکنارش کند، ضمنا وقتی مشکلات وجود داشت و هواداران می خواستند شفاف در مورد مشکلات و آدمهایی که مشکل ایجاد می کردند صحبت کند آقای فکری سکوت میکرد دیگه از این به بعد باید به فکر تیم‌خودش باشه واسه استقلال در حد توانش زحمت کشید امیدوارم تو تیم جدیدش موفق باشه..
  • صالح IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    اتاق فکر نداشتن
  • هاشم شیپوری IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    این فرهاد مجیدی از اون روزی که پا گذاشت تو استقلال جز زیرآب زنی استرا ماچونی،شفر و فکری و یاد دادن زیر آب زنی و نامردی به بازیکنان استقلال چیزی دیگه نداشته اونوقت این تیم با این ها میخاد جام بگیره حیف این پیراهن بزرگ که تن این هاست اون عارف غلامی چون خواهر زاده وزیره باید باهاش قرارداد ببندن اونم سنگین و دل خوش به همین نباشید آقا فیکس بازی کردن در استقلال و تیم ملی هم میخاد
  • روزبه IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    از فکری تعجب می کنم جناب کودتا ،زیر آب زنی و باند بازی در این تیم امری عادی است این جماعت حتی علیه حجازی هم کودتا کردند و با باند بازی او را از استقلال بیرون انداختن شما که دیگر عددی نیستی فقط بشین و ببین کیا علیه مجیدی کودتا می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی