نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
۲ |
۰
استقلال بدون مجیدی در عربستان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویزای کمک سرپرست استقلال برای سفر به عربستان حاضر نشد تا فرزاد مجیدی هم از این سفر جامانده و در تهران منتظر رسیدن ویزایش باشد و نتواند برادرش را در سفر به عربستان همراهی کند.

خبرورزشی - در حالی که قرار بود کاروان استقلال با حضور همه نفرات راهی جده شود یک بازیکن و کمک سرپرست تیم از همراهی کاروان بازماندند. در واقع ابتدا علاوه بر بابک مرادی و متین کریم زاده، دکتر مهدی سیاهپوش و عرفان گل محمدی هم به دلیل صادر نشدن روادید از سفر به جده باز ماندند اما با تلاش کادر مدیریتی این مشکل برای بابک مرادی، متین کریم‌زاده و دکتر سیاهپوش برطرف شد اما عرفان گل محمدی و فرزاد مجیدی همچنان نتوانستند ویزای خود را دریافت کنند لذا کمک سرپرست استقلال هم برای سفر به عربستان به مشکل برخورد و ویزایش حاضر نشد تا نتواند برادرش را در سفر به عربستان همراهی کند.
شایان ذکر است؛ کادر مدیریتی و کمیته بین الملل باشگاه به شدت پیگیر این ماجرا هستند تا هرچه سریعتر ویزای برادر سرمربی را تهیه کرده و کمک سرپرست تیم استقلال را به اتفاق گل محمدی به جده اعزام کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    منطق یک استقلالی . در بازی فولاد این العین آن العینی که ما را برد نبود ولی فینال لیگ قهرمانان آسیا همان فینال کوپا امجدیه پنجاه سال پیش هست که ما مدان اندونزی و تیم های تایلندی و سنگاپوری را بردیم هست
  • فرانک دختر آبی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    یه سوال ؟ اگه عربستانی ها پرسیدن پست و سمت این فرزاد مجیدی چیه؟ آین ها چی میخان بگن؟ ما در فیفا و ای اف سی پست و سمتی به اسم کمک سرپرست و یا کمک تدارکات چی نداریم!!! خوب برا برادرش پست و مقام درست میکنه!! عمو مدد رو بیرون کرد از استقلال که دادش رو به عنوان کمک تدارکاچی ببره عربستان همه دارن میخندم به این کارهای فرهاد مجیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی