نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۴ |
۰
چک دوم و سوم را پرسپولیس و استقلال می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیرینی پیروزی فولاد خوزستان بیشتر به این خاطر بود که در خاک عربستان حاصل شد.

خبرورزشی - فولاد ۴ گل به العین زد تا بار دیگر ثابت شود که تیم های عربی با وجود هزینه‌های فراوان طبل تو خالی هستند. البته در تمام کشورهای عربی یکی دو تیم خوب داریم اما نکته اینجاست که فقط همین یکی دو تیم خوب هستند و بقیه از تیم های لیگ دویی خودمان هم ضعیف ترند.

مثلاً در عربستان الهلال واقعاً تیم خوبی است. در قطر از السد و تا حدی الدحیل از تیم‌های پرقدرت محسوب می‌شوند. در امارات هم معمولاً یکی دو تیم قوی هستند و بقیه واقعاً هیچ حرفی برای گفتن ندارند. حالا و در شرایطی که فولاد با شایستگی چهار گل به العین امارات زده منتظریم تا چهارشنبه پرسپولیس الوحده را گلباران کند و بامداد جمعه استقلال از سد الاهلی عربستان بگذرد. حتی در مورد استقلال هم انتظار می‌رود که مثل آخرین بازی اش  الاهلی را گلباران کند چرا که نه الاهلی عربستان تیم چندان پر قدرتی است و نه الوحده امارات.

کافیست نگاهی به جدول لیگ‌های عربستان و امارات داشته باشید تا به صحت این ادعا پی ببرید. همین الاهلی عربستان هر ۶ بازی آخر خود را باخته و اینکه انتظار داشته باشیم استقلال هم سیلی قدرتمندی در خاک عربستان به نماینده این کشور بزند، اصلا انتظار زیادی نیست. پرسپولیس هم کاملا از نظر فنی برتر از الوحده امارات است و پیش بینی می‌شود با یک بازی هجومی حداقل سه گل به این تیم اماراتی بزند.

قبلا هم اشاره کردیم که کار اصلی نمایندگان ایران از مراحل حذفی آغاز می‌شود و قرار نیست فقط یک تیم ایرانی تا مراحل بالاتر برود. امسال این انتظار را داریم که علاوه بر پرسپولیس سایر نمایندگان ایران یعنی استقلال، فولاد و تراکتور هم تا مراحل بالا بروند و حتی شاهد باشیم که مثلاً دو تیم ایرانی در نیمه نهایی با یکدیگر برخورد می‌کنند.

 آخراین هفته منتظریم تا پرسپولیس و استقلال هم سیلی دوم و سوم را به رقبای آسیایی بزنند و از همین شروع مسابقات، کار خود را با صدرنشینی در گروه استارت بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ پرمدعای بی افتخار IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    امیدوارم تراکتور و استقلال نیمه نهایی غرب آسیارو برگزار کنن، لنگ هم برگرده به تنظیمات کارخونه ش، با احترام به فولاد، این تیم از عهده گروهش برنمیاد مخصوصا که بازی اولش با السد قطره که همیشه مدعی قهرمانیه
  • بهبودی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    ان شاءالله.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    لنگیها عمرا صعود کنند
  • Retired IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    به همين خيال باشيد دوستان ارتش سرخ با اقتدار سرگروه ميشه و صعود ميكنه البته به اميد خدا هر چهار تيم ايران صعود كنند و دل طرفداراشون رو شاد كنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی