مقایسه عجیب کاپیتان سابق تیم ملی با ژاوی/ آنها قهرمان هستند!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم مقابل العین با نظم و انگیزه بازی کرد و به پیروزی رسید، گفت: جواد نکونام یک مربی در کلاس جهانی است و داشتن او مایه افتخار ما است.

خبرورزشی - برد فولاد خوزستان مقابل العین باعث شد تا سعید آذری مدیرعامل باشگاه خوزستانی، از خوشحالی سر از پا نشناسد. او در این مصاحبه به طور ویژه از جواد نکونام تقدیر کرد.

*کادر فنی ما به فرماندهی جواد نکونام به خوبی تیم العین را آنالیز کرده بود و بازیکنان تیم شناخت کاملی از حریف خود داشتند. تیم ما منظم و با انگیزه بازی کرد. بعد از حدود ۱۸ ماه حضورم در باشگاه فولاد این یکی از بهترین بازی‌هایمان بود.

*از تیمی که جواد نکونام سرمربی اش باشد، کمتر از این انتظار نمی‌رود. بازی با العین نشان از شایستگی کامل بچه‌های تیم ما داشت. خوشحالی ام از این است که فوتبال ایران با صعود فولاد به مرحله گروهی، حالا چهار نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

*بازی با السد حس خوبی است. دو قهرمان سابق که در بالاترین سطح فوتبال جهان در لالیگا بازی کرده‌اند، حالا در قامت دو مربی روبروی هم می‌ایستند. امیدوارم این مسئله به جذابیت بازی اضافه کند. مایه افتخار ما است که جواد نکونام کنار ما است. او یک مربی در سطح جهانی است و امیدوارم به شایستگی‌هایش برسد.

*آقای قیم از باشگاه استقلال تماس گرفت. هرچیزی که لازم بود و حقایق این سفر را به استقلالی‌ها گفتم. رفتاری که با ما صورت گرفت، مودبانه و عالی بود. البته هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    همه ما از برد فولاد خوشحال شدیم ولی آنقدر هم از این برد جوگیر نشیم که جملات شاخ دار بگیم
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    فولاد نهایت نهایتش از گروهش صعود کنه ولی در همون باری اول یا دوم ‌مرحله حذفی کیسه گل اعراب یا ازبکها میشه پس جناب آذری خودشیفته و بسیار پر ادعا بهتر هست دنبال حل این مساله باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی