دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
۰ |
۳
واکنش جالب پیرلو به سوالی درباره مجازات رونالدو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم یوونتوس تأکید کرد حرکت جنجالی ستاره پرتغالی تیمش برای او مجازاتی در پی نخواهد داشت.

خبرورزشی - آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پس از پیروزی خانگی ۳ بر یک روز گذشته (یکشنبه) یوونتوس برابر جنوا در هفته سی‌ویکم سری آ به مهمترین حاشیه این بازی اشاره داشت و خیال خبرنگاران را درباره آن راحت کرد. در پایان بازی کریستیانو رونالدو که از ناکامی‌اش برای گلزنی و خوب تغذیه نشدنش از سوی سایر بازیکنان یووه ناراحت به نظر می‌رسید، پیراهن خود را از تن درآورد و آن را به گوشه‌ای از زمین پرتاب کرد. گفته شد ممکن است رونالدو به سبب این حرکت از سوی باشگاه جریمه شود، اما کمی بعد اعلام شد که او لباس خود را برای توپ جمع کن ورزشگاه پرتاب کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیرلو هم در این مورد به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «طبیعی است که رونالدو خواسته باشد گل بزند به خصوص زمانی که بازی داشت گره می‌خورد، چون او یک قهرمان است و همیشه می‌خواهد بر بازی تأثیر بگذارد. جریمه؟ خیر، من فکر نمی‌کنم او جریمه شود. او ناراحت بود و این ناراحتی برای سایر بازیکنان هم پیش می‌آید. بازی در آن موقع تمام شده بود و عصبانی بودن او هم طبیعی بود. من فکر نمی‌کنم که باشگاه یا کادر فنی بخواهند رونالدو را جریمه کنند.»

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم احساس می‌کند که باید توانایی‌هایش را روی نیمکت یوونتوس اثبات کند و اینکه به عملکرد خود در فصل اول مربیگری‌اش چند می‌دهد، گفت: «تمام مربیان باید احساس کنند که در هر روز لازم است خودشان را ثابت کنند چه برسد به من که تازه مربیگری را شروع کرده‌ام. فوتبال از بچگی رؤیای من بوده است و همیشه برای ارتقای سطح خودم در آن تلاش خواهم کرد. من به عملکردم خود تا این مقطع فصل از ۱۰ نمره شش می‌دهم. می‌دانم که باید خیلی بیشتر از اینها کار کنم و وقتی که یکسری نتایج مشخص را کسب نکنید، مربی اولین نفری است که باید مسئولیت آن را برعهده بگیرد. فلسفه فوتبال من سلطه بر بازی و تحت فشار گذاشتن حریف است. به چند دلیل ما در این فصل نتوانستیم به طور تمام و کمال این فلسفه را پیاده‌سازی کنیم، اما تیم مشتاق است و ما هم به کار کردن روی این سبک بازی ادامه می‌دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی