نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
توصیه یک پیشکسوت به استقلالی‌ها/ اسیر حاشیه‌سازی رقبا نشوید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اسامی تیم‌هایی که در گروه استقلال قرار دارند می‌توان گفت گروه استقلال نسبت به دیگر گروه‌ها تیم‌های بهتری را در خود دارد.

خبرورزشی - حسین کاظمی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره استقلال و دیدارهای آسیایی‌اش در عربستان به موضوع مهمی اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید. 

استقلال به زودی باید در آسیا به میدان برود. گروه این تیم در لیگ قهرمانان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
با توجه به اسامی تیم‌هایی که در گروه استقلال قرار دارند می‌توان گفت گروه استقلال نسبت به دیگر گروه‌ها تیم‌های بهتری را در خود دارد که البته مهمترین تیم‌های حاضر در این گروه الدحیل و استقلال هستند. الدحیل در لیگ این فصل قطر جزو بهترین‌ها بود و استقلال هم نتایج خیلی خوبی در این فصل گرفته است. الشرطه و الاهلی هم جزو تیم‌های خوب لیگ عراق و عربستان هستند ولی به هر حال هیچ گروهی را نمی‌توان آسان تلقی کرد. 

استقلال در بازی اول چه برنامه‌ای باید داشته باشد؟
قطعاً باید بدون اعتنا به نتایج اخیر این تیم به میدان برود. الاهلی یک تیم عربستانی است و تحت هر شرایطی روبه‌روی تیم‌های ایرانی انگیزه زیادی دارد. با این وجود باز هم معتقدم که اگر استقلال بازی همیشگی خود را انجام بدهد می‌تواند از بازی برنده خارج شود. برد در بازی اول خیلی مهم است هم در روحیه تیم تأثیر زیادی دارد و هم در روحیه تیم‌های دیگر. 

برگ برنده الاهلی در این دیدار چیست؟
قطعاً میزبانی می‌تواند از هر نظر اعم از داوری و غیره به سود این تیم باشد. از طرفی آنها به آب و هوای گرم این روزهای عربستان عادت بیشتری دارند و استقلال باید با استفاده از فرصت باقی مانده تا روز بازی سعی کند خودش را به هوای گرم عربستان عادت دهد، چون به هر حال الشرطه و الدحیل بیش از استقلال با این هوا آشنایی دارند. 

برگ برنده استقلال چیست؟
اول از همه اسم استقلال برای تیم‌های حاضر در این گروه خیلی مهم است. بازیکنان استقلال باید قبل از هر چیز با این خودباوری به زمین بروند و از سوی دیگر خط حمله استقلال یکی از بهترین خطوط این تیم در فصل گذشته بود هر چند که در این فصل موفقیت زیادی نداشته ولی به هر حال نمی‌توان انگیزه‌های قایدی، مطهری و دیاباته را نادیده گرفت. 

استقلال در چه صورت صعود می‌کند؟
باید اسیر بازی‌های تیم‌های عربی نشود که با توجه به سابقه زیاد مجیدی در تیم‌های عربی این می‌تواند در این زمینه به استقلال کمک کند و مجیدی باید در این باره به شاگردانش هشدار جدی بدهد که تمرکزشان را در دیدارهای پیش ‌رو از دست ندهند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    چه نصیحتی کرده استاد!کیسه خودش استاد حاشیه و قیل وقاله! حالا هم که با اخوان خودش در یک گروه هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی