۸
پاسخ مبهم پدر مهدی طارمی/ مسائلی وجود دارد؛ نمی‌توانم همه چیز را بگویم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با بیان اینکه این بازیکن برای در دیدار با چلسی انگیزه زیادی دارد، دلیل مشکل گلزنی پسرش را در چند مسابقه متوالی، شخصی عنوان کرد.

خبرورزشی - علیشاه طارمی که عملکرد پسرش را در پورتو از کیلومترها دورتر در بوشهر زیر نظر دارد، به بازی برگشت پورتو با چلسی امیدوار است و تاکید می‌کند اگر مهدی در بازی رفت حضور داشت، پورتو شاید پیروز از زمین خارج می‌شد.

*مهدی مدتی گل نمی‌زد. یکسری مسائل بود که نمی‌شود آن را مطرح کرد. خوشبختانه او در ۱۵ دقیقه‌ای که در بازی با توندلا به زمین آمد هم خوب بازی کرد و هم گل زد. از نظر روحی شرایطش برای بازی با چلسی بهتر شد. امیدوارم مهدی در بازی با چلسی هم گلزنی کند.

*حالِ همه با نبود مهدی که در بازی رفت پورتو با چلسی محروم بود گرفته شده بود. مهدی هواداران زیادی در ایران و پورتو دارد. اگر او و «اولیویرا» در مسابقه حضور داشتند، قطعاً تاثیرگذار بودند. چلسی در بازی رفت چیزی نداشت و دو گل مفت زد که بیشتر روی اشتباه دروازه بان و دفاع پورتو بود. به نظرم پورتو در بازی رفت بهتر بود. امیدوارم در بازی برگشت که تیم پورتو کامل‌تر است نتیجه بگیرند.

*من سئوالی از مهدی درباره اخراجش نپرسیدم. این اتفاقات گاهی یک لحظه در بازی رخ می‌دهد.

*فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی مهدی انگیزه زیادی دارد تا گل بزند و خوب بازی کند. اینکه هت تریک کند را نمی دانم؛ هرکسی یک نظری دارد. پورتو تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده و یوونتوس را حذف کرده است. در بازی رفت با چلسی هم اگر تیمشان کامل بود حریفش را شکست می‌داد. در مجموع پورتو بهتر از چلسی بازی کرد و فقط روی اشتباه خودشان گل خوردند وگرنه چلسی کار خاصی انجام نداد.

*پیش بینی ام این است که پورتو می‌تواند جبران کند ولی شرایط مسابقه و اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست. اگر حوادثی مثل اتفاقات بازی با یوونتوس رخ ندهد شاید بتوانند با نفرات کامل خود به لیگ قهرمانان بازگردند و صعود کنند.

*امسال شرایط مهدی فرق می‌کند. زننده ضربات پنالتی از قبل مشخص شده است و بیشتر مواقع اولیویرا پنالتی‌های پورتو را می‌زند. اگر مهدی پنالتی‌ها را می‌زد با اختلاف در صدر جدول گلزنان بود.

*وقتی مهدی می‌خواست دربازی با ماریتیمو پنالتی بزند، گفته بودند دروازه بان این تیم (امیر عابدزاده) ایرانی است و از مهدی شناخت دارد. برای همین او هم پشیمان شد و پنالتی را نزد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    اولا تو هزاره سوم خیلی چیزها که شخصی می نامید اصلا شخصی نیست و کاملا به منافع عامه ربط داره ثانیا من‌نمی دونم این حرفهای بسیار بسیار غیر علمی چیه داره مد میشه اخه پنالتی زدن چی هست که بگیم نمی زنیم چون طرف از نوع بازی ما شناخت داره!!!!؟؟؟ پنالتی زدن چند فاکتور (با در نظر نگرفتن فاکتور شانس) میخواد رعایت کنی توپ گل میشه رعایت نکنی گل نمیشه اگه اینطور بود هیچ بازیکنی در اروپا وقتی پنالتی می خواست بزنه و دروازه بان مقابلش هموطنش بود پنالتی نمی زد ‌ در ضمن سطح لیگ درپیتی پرتغال بسیار بسیار نازل است
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    شرافتا سطح لیگ درپیتی پرتغال اینقدر پایین هست همین الان سیروس دین محمدی و احمد مومن زاده را با دمپایی بفرستید در زمین هر سال هر دو مشترکا آقای گل می شوند یا یکی اقای گل میشه دیگری رتبه دوم گلزنان!!!
    • .،. IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      پ چرا قیمت لیگش تو ترانسفر مارکت ۹ برابر لیگ دوزاری ایرانه
    • مزیدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      لیگ های دیگر را با شرایط استقلال مقایسه نکنید.
    • حقگو IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      بازیکنی که از تیمی با سید چهار آسیا به پرتقال میرود باید هم با دمپایی آقای گل پرتقال شود، آخه پرتقال تا حالا قهرمانی و نایب قهرمانی جهان نداشته، بازیکنی به نام رونالدو و اوزه بیو دروغ میگن پرتفالی هستند و پورتو و بنفکیا هم قهرمانی هاشون تو اروپا چهارجانبه بوده. یکی از دلایل نوشتن چنین پیامهایی این تحریم های لعنتی هستند که باعث نایاب شدن قرص توهم تو کشوره
    • .،. US ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      حقگو جان بسیار تیکه سنگینی انداختی و واقعا لایک داشت ولی این بنده خدا معلوم نیست با خودش چن چنده و حتی توهم اینو میزنه که خودش افلاطونه و مردم هم تو غار سایه ها گیر افتادن بگذریم ازش پرسیده بودم از نظر تو لیگ معتبر چیه میگه لیگی که کشورش تو جام جهانی باشه! میگم خب پاناما و تونس هم جام جهانی بودن یعنی لیگشون معتبره؟ میگه آره! میگم خب پرتغالم جام جهانی بوده! میگه همه ی بازیکنای پرتغال تو پنج لیگ معتبر هستن برا همین لیگ پرتغال معتبر نیست!!! آیا کسی که لیگای پاناما و تونس و ایران رو معتبر تر از لیگای پرتغال یا بلژیک و هم سطح لالیگا و بوندسلیگا پریمرلیگ میدونه عقل سلیمی داره؟؟
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      در جواب حقگو و .،. اگه لیگ درپیتی پرتغال ارزش داشت رونالدو به قول شما ابر ستاره در همونجا بازی می کرد نه اینکه به این کشور و اون کشور بره! در ضمن اگه ملاک‌ پوله لیگ کویت بهترین لیگ جهان هست!
    • .،. IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      خخخخ ببینم تو تا حالا اسم ترانسفر مارکت به گوشِت خورده؟؟؟ قرار نیست واحد پول کشور ها معیار باشه ارزش مالی تو فوتبال با واحد یورو سنجیده میشه لیگ ایران حدود ۱۰۰ ملیون یوروئه و لیگ پرتغال تو آخرین بروزرسانی سایت رفته بالا ی یک ملیارد یورو حالا بازم بگو کویت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی