بند عجیب در قرارداد دیاباته/ گلزنی شیخ به ضرر استقلال می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

‌بندی در قرارداد شیخ دیاباته وجود دارد که در صورت گلزنی ۱۰ هزار دلار پاداش خواهد گرفت که در صورت گلزنی او و پایان بازی با نتیجه تساوی، همه پاداش به جیب دیاباته می‌رود.

خبرورزشی - پاداش‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و طبق اعلام رسمی AFC تیم‌های برنده ۵۰ هزار دلار کاسب می‌شوند و در صورت تساوی هم به هر دو تیم ۱۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد. برد در تمامی بازی‌های گروهی با کسب درآمد ۳۰۰ هزار دلاری همراه است و برد در این مسابقات اهمیت بالایی برای تیم‌های ایرانی خواهد داشت که از نظر مالی بدهی‌های دلاری فراوانی دارند.

در این بین استقلال اگر با گلزنی‌های دیاباته به برد یا تساوی دست پیدا کند، بخش عمده‌ای از درآمد این بازی‌ها را از دست خواهد داد. ‌بندی در قرارداد شیخ دیاباته وجود دارد که در صورت گلزنی ۱۰ هزار دلار پاداش خواهد گرفت که در صورت گلزنی او و پایان بازی با نتیجه تساوی، همه پاداش به جیب دیاباته می‌رود. فرض کنید استقلال در بازی با الاهلی با نتیجه ۲-۲ به کارش پایان دهد و گلزن هر دو گل استقلال هم شیخ دیاباته باشد. در این صورت استقلال نه تنها درآمدی کسب نخواهد کرد بلکه ۱۰ هزار دلار هم باید اضافه‌تر به دیاباته بدهد. میزان پرداخت جوایز در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم رعایت حقوق پخش تلوزیونی و عدم بازدید در سراسر جهان کم است و به باشگاه‌ها کمک چندانی نمی‌کند و تنها تیم‌های فینالیست شاید از جوایز راضی باشند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    هر گل ۲۵۰ میلیون !!! خیلی رو پاداش های آسیایی پرسپولیس حساب کردید
    • صامت US ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      حالابامزه وقتی یه که دیابانه دوتاگل بزنه وبازی راهم ببازند.واااااااااااااااای خدا.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    شیخ پر خود فقط حقوق مفت می گیرد یکی نیست بگه چطوری سید جلال که یک مدافع هست از شیخ دیایاته بیشتر گل زده
  • صامت IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    سسد جلال سوپر من ۴ تا گل زده شیخ دیاباته هم ۲ گل زده. سید سوپر من بیشتر از شیخ دیایاته گل زده . شیخ دیایاته همیشه مصدوم
  • فرانک دختر آبی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آخه چطوری میشه بازیکنی که امسال دو تا گل نزده بهش سی ملیارد دادن و حالا بازم میخان قرارداد جدید ببندن؟
  • خانی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آهای هواداری که فشار میاری به مدیران استقلال برای تمدید قرارداد دیاباته و ملیچ؟ پارسال استقلال 30 ملیارد به ملیچ داده و 30 ملیارد به دیاباته. باز خورد این دوتا امسال چی بوده در استقلال؟ غیر از اینکه یا مرخصی بودن و یا مصدوم و یا راه میرفتن تو زمین و تیم رقیب متهم میکنه مارو که چرا استقلال به بازیکن هاش چرا سی ملیارد میده؟ تورو خدا یکم بزرگ شید!!!! ده ساله سر مارو گرم کردن با یه مشت بنجل و پول پرست!!!
  • خانی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آهای هواداری که فشار میاری به مدیریت استقلال برای تمدید قرارداد ملیچ و دیاباته؟! آیا خبر داری؟ امسال 30 ملیارد ملیچ گرفته و 30 ملیارد هم دیاباته ؟ که رو هم فقط این دوتا بازیکن 60ملیارد از استقلال گرفتن و کاریی این دو تا چی بوده غیر از اینکه یا مصدوم بودن و یا مرخصی و یا راه میرفتن تو زمین و اینکه طرفدارهای رقیب سرکوفت بزنند به ما که به دو تا بازیکن چرا شصت ملیارد داده استقلال، یکم بزرگ شدید به خدا ؟ خسته شدیم ده ساله داریم جام های رقیب رو میشماریم.
  • رو قلبم نوشته پرسپولیس سلطان عشقه.... IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    من نمی دونم چرا دیاباته باید 30 میلیارد بگیره؟اصلاً در این فصل 100گل هم بزنه 30میلیارد اصلاً لیاغتش نیستبه خداییکه هممون می پرستیم 30میلیارد پول خیلی زیادیه... پرسپولیس 2بار نایب قهرمان آسیاشده هنوز پاداششو ندادن پول نداره قرارداد احمد نورالهی و کنعانی رو تمدید کنه که بخدا هر کدوم با 10.15میلیارد قانع میشن که این نصف قرادداد دیاباته هم نیست! استقلال این همه پولو از کجا میاره؟که 30میلیارد قرارداد دیاباتس_13میلیارد نادریهاونم برای یک فصل_15میلیاردوریا غفوری-14میلیارد محمد دانشگرپر حاشیه _30میلیارد هم میلیچ که نصف بازی ها نبوده . بعد کیسه کشا میان میگن وزیر پرسپولیسیه....اگه پرسپولیسی بود 11 بازی کن اصلیمون بخاطر پول نمی رفتن گه پسپلیسی بود برای پاداش پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا فکری میکرد که اینجوری نمی شد.اگه پرسپولیسی بود 30میلیارد میداد به پرسپولیس که قرار داد هفت بازی کنشو تمدید کنه که همه هم قرار داد سه ساله ببندن. واقع ان برای این وزیر نا عادل متاسفم که اینجوری پشت استقلالو میگیره بعد استقلالیا میان میگن وزیر پرسپولیسیه خخخخخخخخخخخخ
    • محمود IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      داداش اینقد اهل حساب کتاب هستی جواب این سوال هم بده رادو چی از دروازبانهای ایرانی بیشتر داره ۱۰ ساله رو نیمکت لنگ نشسته و حقوق دلاری میگیره
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    فقط موندم این پولهایی که مثل علف خرس به حلقوم این .....میره از کجا میاد! یعنی اگه عستقلل که یک دهه ست فقط داره قهرمانیهای پرسپولیس رو میشماره وحسرت میخوره اینقدر پول داره پس پرسپولیس که با این همه قهرمانی وافتخار و رکورد باید به اندازه ی خزانه ی بانک مرکزی پول داشته باشه!!!
  • ** IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خب مهاجم برای گل زدنه دیگه،اینجوری که میشه هر گل بیش از دخل باشد ۲۰۰ میلیون،خیلی بند مسخره ای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی