نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
۴ |
۵
اعتراض پرسپولیسی‌ها به امکانات و میزبانی هند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به شدت نسبت به میزبانی هند اعتراض دارد.

خبرورزشی - صبح امروز جلسه هماهنگی اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه پنجم به میزبانی کشور هند و جزیره گوا برگزار شد. این جلسه به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین و وبینار انجام گرفت و ۲۶ نفر از مسئولان چهار باشگاه به همراه مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند. از سوی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه حاضر بودند.

در این جلسه، تمامی پروتکل‌های برگزاری مسابقات از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار گرفت و مدیران هر تیم برای دقایقی به صحبت پرداختند. زمانی که نوبت بحث به پیروانی رسید، او نسبت به برخی مسائل اعتراض کرد.

پیروانی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «قبل از اینکه در خصوص بازی‌ها بحث کنیم، باید از مشکلات موجود بگوییم و امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو باشند. ما در چند مرحله دچار مشکل بودیم؛ شرایط پرواز و ارائه ویزا تا دریافت پاسخ تست کرونا که حدود ۴۰ ساعت به طول انجامید، باعث ایجاد نارضایتی در تیم ما شده است. وضعیت ترانسفر و امکانات از جمله محل و ساعت تمرین هم جزو چالش‌های اساسی ما بوده و من که بیش از سه دهه در فوتبال فعالیت می‌کنم، چنین شرایط و برنامه‌ریزی را تجربه نکرده‌ام.»

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه کرد: «بازی پایانی ما در این گروه، در یک ساعت برگزار نمی‌شود و من چنین موضوعی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. مسئولان کنفدراسیون فوتبال و میزبانان ما در کشور هند محترم هستند و ما به انتخاب شهر گوا برای میزبانی احترام می‌گذاریم ولی نیازمند امکانات بهتری از سوی میزبان هستیم و امیدواریم این شرایط در روزهای آینده دچار تغییر شود.»

مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ ضمن تائید صحبت‌ها و اعتراضات پیروانی در جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، اعلام کردند در تلاش برای ایجاد شرایط بهتری هستند هر چند نمی‌توانند در مدت زمان کوتاه، همه چیز را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    یعنی همیشه باید از یه چیزی ایراد بگیرنو گریه زاری راه بندازن.نکنه مسئولین اسیایی نمیخان شما قهرمان بشین؟ البته نزدیک 60ساله نمیخان قهرمان بشید
    • تپل IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      ما هم اگه جای شما بودیم اعتراض نمی‌کردیم چون شما اونجا میزبانید و همه چیز گل و بلبله و داری جواب خوش خدمتیتون رو میگیرید
  • شادوماد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    واقعا دیگه حالمون داره بهم میخوره از این دیالوگ تکراریه قرمزا.چرا هیچ تیمی شکایت نمیکنه و فقط اینا مشکل دارن؟واقعا بس کنید و جوانمردانه ورزش کنید.تازه اینا ادعای بزرگی دارن،میبینید بزرگی به دوتا جام کادویی نیست، باید اصل و نسب داشت
  • امین LT ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    الان چرا قطر یا امارات اعتراض ندارند فقط پرسپولیس اعتراض داره ؟جالبه واقعا جیب خالی و پز عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی