نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
۲ |
۵
گل‌های فرهاد مجیدی سوژه فضای مجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه بازی با الاهلی، گلهایی که فرهاد مجیدی وارد دروازه این تیم عربستانی کرده به یکی از سوژه‌های داغ میان هواداران استقلال در فضای مجازی بدل شده است.

خبرورزشی - استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، بامداد جمعه به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. استقلال زمستان سال ۸۸ در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۰ توانست الاهلی عربستان را در داخل شهر جده با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد.

سرمربی کنونی آبی‌پوشان در آن مسابقه یکی از بازیکنان فیکس استقلال بود و با به ثمر رساندن هر دو گل نماینده کشورمان، ستاره بی چون و چرای میدان لقب گرفت.

حالا همین مسئله به سوژه‌ای برای هواداران استقلال بدل شده تا گلهای فرهاد مقابل تیمی که قرار است بامداد جمعه به مصاف شاگردان این سرمربی بروند را دو مرتبه در فضای مجازی باز نشر بدهند. اتفاقاً برخی از  بازیکنان کنونی استقلال در عربستان نیز دوشنبه شب این گل‌ها را روی موبایل خود تماشا می‌کردند و معتقد بودند فرهاد مجیدی در دوران بازیگری فوتبالیست بسیار فرصت‌طلبی بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    هروقت یه لنگی از انتقام حرف میزنه، یاد وقتی میفتم که ۴تا از الهلال خوردن، آبروی ایرانو بردن، سال بعدش استقلال تو گروه مرگ، رفت و برگشت الهلال رو برد و انتقام لنگو گرفت.
    • 4 در 6 IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      اون الهلال اون سال رفت فينال و با اختلاف تو ليگش قهرمان شد و سال بعد نه تو ليگ خودش قهرمان شد نه صعود کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی