نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازگشت ستاره پرسپولیس/ علی پروین اول مخالف بود؛ بعد موافق شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اوایل سال ۷۰ بود که تیم کشاورز تهران شروع به جذب بهترین‌های کشور کرد؛ یکی از آنها مجتبی محرمی بود.

خبرورزشی - در اوایل دهه ۷۰ باشگاه کشاورز تهران پر بود از ستاره‌های آن روزهای فوتبال ایران؛ در بریده جریده کیهان ورزشی آن سالها در دو صفجه آن اخبار متعددی دیده می‌شود که نشان می‌دهد فوتبال در آن روزها هم پر بوده از حرف و حدیث‌های مختلف. در لیست اسامی تیم کشاورز نام ۱۵ بازیکن جدید دیده می‌شود.

اسامی بازیکنانی چون نادر محمدخانی، کوروش برمک و مجتبی محرمی از پرسپولیس، جواد زرینچه، کوروش تشت زر، رضا حسن زاده و حمید بابازاده از استقلال، جمشید شاه محمدی از دارایی، سیروس قایقران از ملوان انزلی و سیدعلی افتخاری از استقلال رشت در فهرست بازیکنان جدید تیم کشاورز از روزهای کهکشانی آن تیم در آن سالها خبر می‌دهد.

بازگشت ستاره پرسپولیس/ علی پروین اول مخالف بود، بعد موافق شد

در کنار این خبرها و به تعویق افتادن دیدار مهم ایران و الجزایر در کاپ آسیا و آفریقا و بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی و مسئولیت ناصر حجازی در بانک تجارت خبری کوتاه و مهم نیز درج شده است. علی پروین مخالف برگشت مجتبی محرمی به پرسپولیس بود.

محرمی که تمام کارهایش برای پیوستن به کشاورز انجام شده بود، در آخرین لحظات نتوانست به خاطر پرداختی بیشتر از پرسپولیس دل بکند و با موافقت پروین به پرسپولیس برگشت. روز بازگشت او به پرسپولیس مصادف شد با دیدار این تیم با همای تهران در سال ۷۰ و استقبال ۸۰ هزار نفری از مدافع چپ که در همه پست‌ها عالی بود. مجتبی محرمی در آن سالها قید پول کشاورز زد و به پرسپولیس برگشت تا یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ایکاش رفته بود و زندگیشو میساخت دو سال بعد برمی گشت. فوتبال دهه ۷۰ فقط واسه امثال سلطان آب و نون و ویلای لواسونه و سورتمه و ... داشت‌ بازیکنا که ...
  • مولر از برلین DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    حیف کشاورز.. عجب تیمی بود.. گردن کلفت . و بازیکن ساز!!!!! پاس . ارارات.. راه اهن بانک ملی تجارت بهمن... ..... پرسپولیس و استقلال!!!!!!!!!!!!!! جالبه استقلال در بین این تیمها اخر شد . بعنوان تیم اخر تهرانی از لیگ سقوط کرد به پایین!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی