نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
۵ |
۴
بازیکن سابق استقلال در بین ۱۰۰ سرمایه گذار برتر دنیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق استقلال در لیست برترین سرمایه گذاران جهان قرار گرفته است.

خبرورزشی - پژمان نوزاد که سابقه بازی کردن در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه داشته و البته در دنیای رسانه نیز فعالیت کرده است، حالا در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار نشریه فوربس قرار گرفته است.

پژمان نوزاد، در دهه ۱۹۸۰ به همراه خانواده اش از تهران مهاجرت کرده و در ادامه در یک فرش فروشی در پالو آلتو در کالیفرنیا مشغول به کار شد. در این صنعت بود که پژمان نوزاد الفبای تکنولوژی را پیش از پیشرفت بزرگ خودآموخت و در ادامه صاحبان آن فرش فروشی یک صندوق سرمایه گذاری تاسیس کردند. حالا پژمان نووزاد شریک مدیر موسس Pear VC شده و ارزش سهام این کمپانی ۵۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

به همین علت، پژمان نوزاد امسال در کنار شریک خود مر هرشنسون امسال برای اولین بار در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار برتر جهان در نشریه فوربس جای گرفته و رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. پژمان نوزاد که در گذشته بازیکن عرصه فوتبال بوده، در حال حاضر سردبیر فوتبال مدیا، یک آژانس تبلیغاتی و پلتفرم فوتبال دیجیتالی واقع شده در انگلیس نیز است.

همچنین در سال ۲۰۱۴ و در ایالت متحده جایزه الیس نیز به پژمان نوزاد اهدا شد. این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که قادر به حفظ ارتباط و پاسداشت میراث قومی و گذشته خود نیز هستند.

پژمان نوزاد در مقطعی در تیم جوانان استقلال بازی می کرد که هدایت این تیم بر عهده محمد صلاحی بود و ستاره هایی چون مجید نامجومطلق، محسن گروسی و رسول غنی زاده نیز در این تیم مشغول به بازی کردن بودند. پژمان نوزاد در ادامه روی به حضور در عرصه رسانه آورده و در نشریه ابراز ورزشی فعالیت می کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اگه الان اینجا مونده بود باید شاهد تفاوت ریال با دلار می بود
  • لنگ حکومتی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    آدم حسابی ها طرفدار استقلال(تاج کببر) هستن..
  • سِد مهدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    افتخار جدید استقلالیا: یه ادمی یه روزی بازیکن تیمشون بوده اونم نه بزرگسالان جوانان حالا رفته اون سر دنیا پولدار شده حالا استقلالیا افتخار میکنن . دیگه وقتی افتخار نباشه باید به چیزای کوچیک دلخوش بود. فکر کنم این یکی واقعا ستاره سوم داره بزنین ستاره سومو
    • تاج IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      واقعا شعور خوب چیزیه دو بار قهرمانی اسیا دو بار نایب قهرمان شدیم لنگیا تو نایب قهرمانی رقابت دارن نه تو قهرمانی حالا میگن که افتخار نداریم مثل اینه که یه گدا با یه اصیل زاده چولدار خودشو مقایسه میکنه حالا کم هم نمیاره رو دارن به خدا
  • سِد مهدی کیسه فروش اعظم کاج فروش سابق US ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    اخه کاج کیسه کش حکومتی قهرمان چهار جانبه امجدیه شدن هنر نیستش تو این ده پونزده ساله که فرمت قهرمانان اسیا عوض شده چن بار رفتین فینال اسیا فقط مایع خفت و بی ابرویی ایرانیا هستین میرین شیش تا میخورین برمیگردین اصیل زاده کسیه که تو ایران ۴ ساله پشت سرهم قهرمان شده نه شما که حتی سنتون به اسم کاج و حتی همون چهارجانبه ها هم قد نمیده و یه جیزی ازش شنیدین به کوری چشم بعضیا امسال قهرمان واقعی اسیا میشیم برو با اون چوب لباسی جامی که بهتون دادن و به همه چی شبیهه جز جام خوش باش راستی امشب دربی با هموطناتون شبکه سه و العربی پخش میشه بشین ببین :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی