نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اولین واکنش طارمی پس از سوپرگل بی‌ثمر به چلسی/ کاش کمی خوش‌شانس بودیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی پس از حذف پورتو در لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد که تیمش شایسته زدن یک گل دیگر نیز بوده است.

خبرورزشیمهدی طارمی اگرچه گل بسیار زیبایی در دروازه چلسی کاشت اما پورتو با شکست ۲ بر یک در مجموع دو بازی از قطار لیگ قهرمانان اروپا پیاده شد.

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «اگر کمی شانس بیشتری داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم. این بد نبود، اما برای ما کافی نیست. سزاوار آن بودیم که یک گل دیگر به ثمر برسانیم. بازی خیلی خوبی برای ما بود، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما حیف که به موقع گل نزدیم. عملکرد خوبی مقابل چلسی داشتیم اما نتیجه و پیروزی که به‌دست آوردیم برای رسیدن به مرحله بعد کافی نبود. خیلی خوب لیگ قهرمانان را شروع کردیم و بازی‌های زیادی انجام دادیم اما در نتیجه‌گیری به خصوص مقابل چلسی بدشانس بودیم و این بخشی از فوتبال است. ما روی بازی‌های خودمان خیلی فکر می‌کنیم و در لیگ فوتبال پرتغال هم تمام تلاش خود را نجام می‌دهیم و ممکن است قهرمان لیگ هم شویم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • As IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    طارمی پاس می ده یا هتریک می‌کنه این جمله آتیش به جان خیلی ها زده تا عمر دارند این رو از خاطر نخواهند برد. ممنون طارمی که پاس دادی و چهارتایی شون کردی.
  • پرسپولیس و دیگر هیچ IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    از کنار گل مهدی طارمی به چلسی راحت رد نشید ! همین گلو اگه یه استقلالی زده بود براش ستاره سومو میزدن اگه م تراکتوری زده بود که الان میمومدن بالای منچستر و اول میشدن !
    • فاطی تی تی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      حداقل درمورد تراکتور ما به همه لژیونرا به یه چشم نگاه میکنیم و هممون به شدت از گلزنیای طارمی تو لیگ قهرمانان خوشحال بودیم اکثر پیجا و کانالامونم بازیای مهدی و پوشش میدادن و دوست داشتن گل بزنه،اونی که با گلزنی یه ایرانی خوشحال نمیشه اونم تو چمپیونز لیگ تعصب زیادی مغزش و دچار مشکل کرده، چون درخشش بازیکنایی مثل طارمی و سردار و جهانبخش میتونه اعتماد به بازیکنای ایرانی رو تو اروپا به همراه داشته باشه و باشگاه ها با شجاعت بیشتری دست رو بازیکنای ایرانی بذارن و راه برای بازیکنای مستعد هموار تر بشه برای لیگ و تیم ملی مون هم یه پوئنه
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    دمت گرم پسر پرسپولیسی
    • .،. IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      کی گفته ایشون پرسپولیسی هستن ایشون طرفدار ایرانجوان بوشهر هستن
  • سعید IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    درود بر شرف و غیرتت
  • ح ب IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    والا ما از این گاها زاد زدیم یکی شانس میاره توپرسپولیس میزنه یکی مثل من توزمین محلمون زیاد بزرگش نکنین پریده هوا یه چیزی زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی