نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ماجراجویی جنجالی پرسپولیسی‌ها در هند/ چرا عاقل کند کاری ....؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چرا از همان اول کار را به اهلش ندهیم و هزینه بی دلیل نتراشیم؟!

خبرورزشی -  فوتبالی‌ها در جریان اتفاقات اخیر صفحه مجازی پرسپولیس هستند. اتفاقی که به خوبی گویای مشکلات رایج در فوتبال ماست و مثل معروف «سنگی که ... به چاه می اندازد ...»  

مسئول تبلیغاتی پرسپولیس می خواست به شاگردان یحیی روحیه بدهد و از سرانجام وظیفه پستی بگذارد. از الماس کوه نور و دریای نور و سایر غنایمی که نادر شاه افشار از فتح هند با خود آورد مایه گذاشت، بی آنکه لحظه ای به این فکر کند که تیمش باید در همان کشور به میدان برود! آن هم در سطح باارزش لیگ قهرمانان آسیا و برای ۶ مسابقه نه یکی! 

و به همین سادگی فشاری عجیب روی تیم پرسپولیس وارد آمد. بازیکنان و مربیان و کادر، بی‌دلیل با کارشکنی یا حتی نگاه های غضب آلود هندیها روبرو شدند و یکی نبود بگوید آخر بنده خدا؛ این چه کاری بود؟ چه فایده ای داشت؟ 

نتیجه اینکه زعمای قوم و ریش‌سفیدان جمع شدند تا به قول معروف با استفاده ازتکنیک «ماست مالی» ماجرا را جمع کنند ! از اینجا به بعدش را می توانید حدس بزنید چرا که روزی صد بار این اتفاق در همه شئونات زندگی برای همه ما می‌افتد! تعریف کردن بی دلیل برای دلجویی، توجیه اینکه منظوراین نبود و در نهایت تقصیر دست‌های پشت پرده بود که می‌خواستند میان دو ملت دوست را به هم بزنند! 

واقعا چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟! 

چرا از همان اول کار را به اهلش ندهیم و هزینه بی دلیل نتراشیم؟!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس آریایی DE ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    آقای خبر ورزشی، مثل اینکه فراموش کردی که اول هندیا بودن که کارشکنی رو شروع کردن، بعد از اون بود که اون پست تو صفحهٔ اینستاگرامِ باشگاه گذاشته شد. اول اونا بودن که پروازِ پرسپولیس رو هفت ساعت تاخیر انداختن. جوابِ های هویه. نکنه توقع داشتی بعد اون حرکتِ موزیانهٔ هندیا، پرسپولیس ازشون تقدیر و تشکر هم بکنه؟ حالا این که چیزی نیست. بذار روز مسابقه با گوا بشه. بازیکنامون تو زمین چنان درسی بهشون بدن که تا دنیا دنیاست وقتی هندیا اسم پرسپولیسو که میشنون، سوراخ موش رو به قیمتِ قصر مهاراجه‌ها بخرن
    • سینا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      فکر نمیکنم هندی ها از محمدان بنگلادش کمتر باشن که دنبال سوراخ موش بگردن
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    حالا این استاد دانشمند کی بوده؟. اسمش و عکسش رو بگذارن همه بشناسندش.
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    درسته که پرسپولیس از شرایط میزبانی هند ناراضیه ولی این کشور یادآور خاطرات بسیار شیرینی برای استقلالی‌هاست نصف ویترین افتخاراتشون همه به یمن وجود هندوستانه زمانی که خسروانی هرسال تمیش رو میفرستاد اینجا هی این بنده خداها رو میبردن ذوق میکرد براشون جشن قهرمانی تو دربار میگرفت طبقه‌های خالی ویترین رو پر میکرد خخخخخخخ
  • روزبه IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    متاسفانه باشگاههای ما در زمینه فرهنگی مشکل دارند پیشنهاد میکنم کلمه فرهنگی رو ازپسوندباشگاه ورزشی فرهنگی حذف کنند همان باشگاه ورزشی کفایت میکند
  • فری عشقی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    باز این کیسه های عربستانی برای اینکه توجه رو از بی لیاقتی های خودشون پنهان کنند، شروع کردن به .......! ؟ خب چه جوری میشه، پرافتخار ترین و پرهوادارترین و بزرگ ترین تیم آسیای فینالیست آسیا بره در کشور هند با اون امکانات ضعیف، از اون ور تیم کیسه عربستان که ده ساله فقط برای سلامتی ورزش میکنه در کشور خودش عربستان میزبان باشه!؟ این عدالت است آیا؟!؟!
  • ق ر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    یک یادآوری برای هندی‌ها لازم بود که این همه بی مهری به پرسپولیس نکنند . باید جاه پا سفت کرد که اگر تیمهای از ایران اعزام شدن رفتارشان خوب باشید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی