نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهرام با کنار زدن نفت آبادان فینالیست شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم   مهرام  با شکست نفت آبادان  به فینال لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کرد.

خبرورزشیکوارتر نخست دیدار مهرام و صنعت نفت آبادان با تدنورهای بازیکنان بزرگ هر دو تیم استارت خورد. استرس ناشی از دست دادن فینال برای دوتیم لحظات سختی را رقم زد.اما نفتی ها اولین دو امتیاز این رقابت را بدست اوردند.بعد از ان   شاگردان حماد سامری با کنترل بازی امتیازات خوبی اندوختند و کوارتر را ۱۸- ۱۶ به نفع خود به پایان بردند.کواری که محمد حسن زاده در ان سه فوله شد.اما در کوارتر دوم این مهرامی ها بودند که در میدان حاکم شدند و با بالابردن خطاهای نفت ابادان امتیازات خود را افزایش دادند و نفتی ها تنها با پرتابهای سعید داورپناه امتیاز آوردند. با این‌حال ۲۴-۱۷ مهرام کوارتر و نیمه را ۳۵-۴۰ برد.

در نیمه دوم مهرامی ها خیلی سریع چهار فوله شدند و شاگردان حماد سامری هم از این فرصت استفاده و فاصله را کم کردند ۵۵-۶۰. در وقت پایانی توپ دزدی‌های ارن داوودی و سه امتیازی‌های سعید داورپناه در کنار برشهای امیر صدیقی ۷۰ -۶۵ امتیاز را برگرداند.

از سوی دیگر صمد نیکخواه بهرامی و علی ارزومندی با اعتراض به امر داوری دو تکنیکال گرفتند که نیکخواه دیسکالیفه هم شد. در ادامه تقابل حساس دو تیم همچنان ادامه داشت تا اینکه ۸۵-۸۳مهرام برد و به فینال رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی