پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
۱ |
۵
تراکتور - پاختاکور، مهیج‌ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار نماینده ایران مقابل پاختاکور را دیداری پرهیجان معرفی کرد.

خبرورزشی - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بازی روز گذشته تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان منتشر کرد. مصافی که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در این پیکار ابتدا تیم تبریزی توانست در دقایق ۵۳ (پنالتی) و ۵۶ توسط اشکان دژاگه و محمد عباس زاده به گل برسد و از پاختاکور جلو بزند. اما تیم ازبکی توانست ۳ گل در دقایق ۶۹، ۷۵  و ۸۲ توسط چران، مخیدف و ارکینف گلزنی کند و در آستانه کسب برد قرارگیرد. با این حال تراکتور در دقیقه ۸۵ توسط عباس زاده از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا بازی ۳ بر ۳ تمام شود.

بیشتر بخوانید:

سایت کنفدراسیون در گزارش خود از این به عنوان پیکاری پرافت و خیز نام برد و به همین خاطر از عنوان «تراکتور و پاختاکور تساوی هیجان انگیزی در گام اول داشتند» استفاده کرد.

این رسانه همچنین عنوان کرد بعد از آنکه پاختارکور با زدن ۳ گل به بازی برگشت، بازیکنانش گمان کردند برنده بازی هستند.اما نماینده کشورمان گل زد و مانع باخت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    بازی جسورانه ای بود و خوشحالم تیمم تا لحظه اخر جنگید اما اشتباهات فردی و تعویض دیر هنگام باعث شد از یه نقطه سه تا گل بخوریم اونا دقیقه هغتاد چهارتا مهره تازه نفس اوردن و ما با یه هافبک دفاعی خسته اگر خطیبی درست تعویض میکرد سه امتیاز و گرفته بودیم امیدوارم اخر بازیا حسرت این یه بازی رو نخوریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی