نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سؤال ساده از باشگاه استقلال؛ کدام تیم در لیگ قهرمانان دو سرپرست دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال شب گذشته به اردوی آبی‌پوشان در عربستان اضافه شد.

خبرورزشی - باشگاه استقلال به منتقدانی که حضور زودهنگام آقای مدیرعامل و تعداد زیاد کاروان این تیم را در سفر عربستان نقد کرده بودند پاسخ تندی داد. باشگاه استقلال در بیانیه‌ای مدعی شد فقط ۵۷ نفر به این سفر اعزام شده‌اند.

به مابقی واژه هایی که در این بیانیه استفاده شد اشاره نمی کنیم اما سوال این است در شرایطی که کشور با مشکلات ارزی متعدد روبه‌روست، حضور کمک سرپرست در سفر عربستان چه معنایی دارد؟

استقلال یک سرپرست به نام نصرالله عبداللهی دارد که همین یک نفر می‌توانست در سفر به جده، مشکلات تیم را رفع و رجوع کند. باشگاه استقلال اگر در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک باشگاه را معرفی کند که با دو سرپرست در این رقابت‌ها حاضر شده، آن وقت می‌تواند خط و نشان بیشتری برای تمام منتقدان بکشد.

گاهی وقت‌ها خوب است یک واقعیت ساده را بپذیریم و به جای توجیه یا جر و بحث با منتقدان بگوییم سرمربی تیم دوست دارد برادرش در سفرها کنار تیم باشد؛ این طوری دیگر نه سیخ می‌سوزد و نه کباب!

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تاج IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    فرزاد از اول هم قرار بود سرپرست بشه ..برا اینکه احترام عبداللهی حفظ بشه کردنش دستیار ...وگرنه همه میدونند با این سن و سال باید تو هیئت مدیره باشه نه کنار زمین .. خبرورزشی عزیز الان یک ماه داری رو این بحث مانور میدی.. آیا برای لنگ هم همینکارو رو میکنی ؟؟؟؟
  • امید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    یک سفره ای پهن یک نون بوقلمونی هست کی بهتر از برادر سرمربی تیم بالاخره ایشون بیکار نمونن خدا وکیلی قرارداد همین بشر رو ب عنوان کمک سرپرست رسانه ای کنن عمرا از ۲۰۰ تومن کمتر بسته باشه
  • حسن IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    باسلام نویسنده این مطلب واقعا چقدر باید تفکرات پوسیده داشته باشه. چقدر لاید سبک قلم و ناتوان در تفکر باشه. امیدوارم صداقت ب خرج داده و منتشر نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی