پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
۹ |
۴
اولین واکنش رسمی مدیران پرسپولیس به شکایت هندی‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به ماجرای جنجالی پست اینستاگرام پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرورزشی - پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس با شکایت هندی‌ها رو به‌رو شده است. سایت «گل» در همین راستا عصر امروز ۲۶ فروردین ماه خبر داد که فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس به دلیل انتشار پست توهین آمیز پیش از سفر به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به AFC شکایت کرده است.

چند روز پیش در صفحه اینستاگرامی پرسپولیس که به دست کارگزار اسپانسری سرخ‌ها کنترل می‌شود، پستی منتشر شد که به جنگ های چند صد سال قبل ایران و هند اشاره داشت. این پست را می توانید در لینک زیر ببینید:

این پست در بین فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌های هند واکنش‌های بسیار زیادی را به همراه داشت به طوری که باشگاه پرسپولیس از انتشار این پست عذرخواهی و تاکید کرد با عامل آن به شدت برخورد خواهد کرد. متن عذرخواهی باشگاه پرسپولیس را در لینک زیر بخوانید:

اما این عذرخواهی باشگاه پرسپولیس برای هندی‌ها کافی نبود به طوری که امروز خبر رسید فدراسیون فوتبال این کشور علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است. متن شکایت فدراسیون فوتبال هند را می توانید در لینک زیر بخوانید:

دقایقی پس از انتشار این خبر امیرساعد وکیل، وکیل پیشین سرخ پوشان پایتخت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از تبعات سنگین این شکایت در صورت به نتیجه رسیدن آن پرده برداشت. او مدعی شد که در صورت تایید شکایت فدراسیون فوتبال هند جریمه ۲۰ هزار دلاری و کسر ۳ امتیازی در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود! متن نوشته این وکیل را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

حالا مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: نظر به حاشیه رخ داده در صفحه مجازی رسمی باشگاه که با بی‌تدبیری مسئول(ادمین) این صفحه رخ داد و موجب آزردگی خاطر کشور دوست و ریشه‌دار هندوستان گردید، لازم می‌دانم از این تریبون اعلام کنم با این رفتار نسنجیده شدیدا برخورد خواهیم کرد. شایان ذکر است در تلاشیم با همکاری کارگزار، هر چه زودتر این دسترسی را به باشگاه منتقل کنیم. با آرزوی موفقیت در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا و اهتزاز پرچم سرخ پرسپولیس بر بام فوتبال آسیا.

تصویر پست اینستاگرامی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را در زیر ببینید:

اولین واکنش رسمی مدیران پرسپولیس به شکایت هندی‌ها

در این زمینه بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    خاک بر سرتون که مضحکه ومفعول همه دنیا شدیم.از اروپا تا هند ومغولستان وگینه بیسائو دارن بهمون میخندن وشاخ وشونه میکشن وتحقیرمون میکنن.اینا همه اش نتیجه اون جهالت وبلاهت خودمونه که به اینروزا رسیدیم.وقتی دلقکها وبیسوادها راس امور باشن تعجبی نداره چندین میلیون هوادار وتاریخ واعتبار یه باشگاه بازیچه یه ادمین بیشعور و مدیریت از اون...تر قرار بگیره که بجای اینهمه جوان فهیم وباسواد یه انگل رو سرجایی بنشونن که آبرو وحیثیت یه ملت رو به باد بده و به زمین و زمان به پشتوانه یه پادشاهی سوخته ویه عظمت ویران شده توهین و تمسخر کنیم و گنده تیزی فرهنگ چند هزار ساله ای رو علم کنیم که هیچ نشانی از اون اعتبار وفهم وشور وقدرت وع عزت اون در تن کرم زده ودرمانده و دریوزه فعلیمون نیست وهر کسی از راه میرسه یه چیزی حواله مون میده. چه کنیم که خود کرده را تدبیر نیست.الخ
  • مولر از برلین ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    عجب !!!!!پیچ و صفحه باشگاه در دست کار گزار هست.. کجای دنیا کارگزار در پیچ باشگاه هرچی دلش خواست مطلب می گزاره.. این قضیه بودار هست!!!!!!!!!!!!!
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    هندی ها و ایرانی ها هم نژاد هستند که همزمان از سرزمینهای شمالی به این گستره مهاجرت کرده اند. شرق شناسان فرنگی به آنها عموزاده میگویند. فرهنگ هندوایرانی و زبان هندوایرانی را که حتما شنیده اید. از این بی اطلاعی گسترده متاسفم ولی بیشتر از قضاوت و سواستفاده اهل غرض متاسف و متحیرم.
  • شیش IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    عذر خواهی بدتر است گفتیم که گفتیم. هندی ها بر بر هستند و نژاد پرست. کدام دوستی. همه دوستی ها بر اساس منافع دو جانبست.
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    یعنی چی ؟کارگزار مگه میتونه بدونه اجازه هیئت مدیره باشگاه کاری بکنه ؟در ن فوتبال لعنتی رو بگیرید هر سال باید ما هوادارا زجر بکشیم و هرسال یه حاشیه جدید
  • غریب آشنا IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    با سلام فردا میگویند این وکیل باشگاه نیست این پست را گذاشته ما تکذیب میکنیم ولی وکیل باشگاه دستور گرفته این خبر سه امتیازی کسر کنند را گفته شاید این تیم را اخراج نکنند ازقدیم گفتن خود کرده را تدبیر نیست زیاد حول میشوید در دیگ حلیم واژگون میشوید با تشکر
  • سیروس IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    اگر اینکار با اجازه سران باشگاه انجام شده باید ،باید سریعا اخراج و جوابگوی حرگت احمقانه شون باشند پرسپولبس کبیر همیشه حقش رو در مستطیل سبز گرفته ن با این حرکات سخیف
  • ق ر IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    حالا یک سوال چرا کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، خلیج فارس خليج عربی می‌نامند چگونه رسیدگی نميشود و حال اینکه تاریخ بیان شده این همه سروصدا شده
  • لنگی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    کافیه هندی ها پرونده آل کثیر را ضمیمه شکایتشون کنن، پرسپولیس نقره داغ میشه. متاسفانه الان حکومت قدرت چانه زنی بین المللی نداره تا بتونه مثل پرونده جعل سند طارمی، بنفع تیم مردمی!!!! ورود کنه. #نژادپرستها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی